LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μεγαλύτερο ποσοστό της αίσθησης του Forty Eight, πηγάζει από εδώ. Μελετημένα κραδασμογόνος, μεστός και ρόπατος στο δούλεμα του και αρκετά εύστροφος για τα δεδομένα την κατηγορίας.

Κινητήρας: Έμφαση στη ροπή και την αίσθηση

O κινητήρας του Forty Eight, είναι ο γνωστός δικύλινδρος Evolution που εφαρμόζεται και σε άλλα μοντέλα της σειρά των Sportster. Αερόψυκτος, με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο οι οποίες οδηγούνται από ωστήρια και σαφώς υποτετράγωνος, με 88,9 διάμετρο Χ 96,8 χλστ. διαδρομή εμβόλων, που δημιουργούν μια χωρητικότητα της τάξεως των 1.202 κ.εκ.

Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ψεκασμού και η απόδοση του ανέρχεται στους 68,7 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και στα 9,7 κιλά ροπής, στις 3.500 σ.α.λ. Μεταξύ των δύο, κρατήστε το δεύτερο γιατί αυτό είναι που καθορίζει εν πολλοίς τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας εν κινήσει: η ροπάτη αίσθηση του κινητήρα. Μιλώντας για αίσθηση, η H-D το έχει ψάξει πολύ περισσότερο απ΄ όσο πιστεύει κανείς, βρίσκοντας τον ιδανικά επίπεδα κραδασμών και ηχητικού έργου που παράγει ο κάθε κινητήρας της.

Γνωρίζοντας τα ποσά και τον χρόνο που έχει επενδύσει πάνω σε αυτό το θέμα, ίσως να έχει υπερτονίσει και πράγματα τα οποία δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά και αφορούν στο ψυχοαισθητικό επίπεδο. Σε κάθε περίπτωση, αν πρέπει να συνοψίσω το πώς λειτουργεί ο κινητήρας του Forty Eight, θα τον χαρακτήριζα ως «πραγματικά απολαυστικό».

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ