Σαν Supersport μοτοσυκλέτα η άνεση δεν αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο του CBR 650R, αλλά αποτελεί ένα μοντέλο με πιο ήπιο προσανατολισμό από την καθαρόαιμη αγωνιστική CBR 600 RR, βλέπετε… ένα “R” λιγότερο. Έτσι αποκτά μία πιο όρθια θέση οδήγησης που ρίχνει λιγότερο βάρος στους καρπούς, κάνοντας την καθημερινή οδήγηση πιο φιλική, αφού τα clip-on τοποθετούν το τιμόνι λίγο πιο ψηλά από την τιμονόπλακα, ενώ η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη. Η σέλα είναι αρκετά άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το ύψος της να έρχεται στα 810 χλστ και είναι σχετικά λεπτή κοντά στο ρεζερβουάρ προσφέροντας σίγουρο πάτημα στο έδαφος. Ο συνεπιβάτης θα τα βρει λίγο πιο «σκούρα» όσον αφορά την άνεση, αλλά αυτό είναι το τίμημα των street, είναι οδηγοκεντρικές μοτοσυκλέτες. Παρόλα αυτά θα λέγαμε πως είναι αρκετά άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας και η σέλα έχει αρκετό μήκος ώστε να του χαρίζει σιγουριά. Το HSTC (Honda Selectable Torgue Control) ρυθμίζει την ροπή του πίσω τροχού ώστε να έχεις πρόσφυση σε βρεγμένο ή στεγνό οδόστρωμα, προσφέροντας ασφάλεια και σιγουριά στην οδήγηση. Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται το ESS που ενεργοποιεί τα αλάρμ σε απότομες επιβραδύνσεις προειδοποιώντας τους επερχόμενους οδηγούς, ενώ ολοκαίνουρια είναι η TFT οθόνη 5 ιντσών. Στο αριστερό σου χέρι θα βρεις έναν διακόπτη για τον χειρισμό του εύχρηστου και λιτού μενού, ενώ μπορείς πλέον με την χρήση της εφαρμογής Honda RoadSync, να έχεις την πλοήγηση στην οθόνη της μοτοσυκλέτας, να δέχεσαι κλήσεις και να ακούς μουσική.