Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι, της Honda CBR 650R, συνδυάζεται με ένα ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο και πετυχαίνει την επιθυμητή ακαμψία, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως ενεργό στοιχείο. Είναι σχετικά ελαφρύ κρατώντας το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας χαμηλά, αφού φτάνει τα 208 κιλά πλήρης υγρών, 210 με την προσθήκη του E-Clutch.

Οι αναρτήσεις που αποκτά αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαχωρισμένης λειτουργίας (SFF-BP) 41 χλστ της Showa με διαδρομή 120 χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ που εδράζεται σε μοχλικό με διαδρομή 127 χλστ και 10 επίπεδα ρύθμισης στην προφόρτιση.
Στα φρένα συναντάμε δαγκάνες της Nissin, οι οποίες συνδυάζονται με 2 δίσκους 310 χλστ και έχουν 4 έμβολα εμπρός, ενώ πίσω υπάρχει μονοέμβολη δαγκάνα και δίσκος 240 χλστ. Φυσικά συνδυάζονται με μονάδα ABS.
 

Σελίδα 1Honda CBR 650R E-Clutch - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά