Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά
2 Φωτογραφίες »

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 4K, Υ/Ψ, 16β, 2ΕΕ
Κυβισμός (κ.εκ.)  649
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 46
Συμπίεση (:1) 11,6
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  95/8250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  6,4/7000
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  15,4
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5,5
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο Τύπου Διαμάντι 
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο Showa SFF-BP
Διαδρομή (χλστ.)  120
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Monoshock, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  127
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 180/55-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2120
Πλάτος (χλστ.) 750
Μεταξόνιο (χλστ.)  
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 810
Βάρος (κιλά)  210 (E-Clutch)
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  N/N
Στροφόμετρο Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/O
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O/Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  O/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

Σελίδα 1Honda CBR 650R E-Clutch - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά