Το τεχνολογικό άλμα που για άλλη μία φορά επιχειρεί η Honda, φέρνει μία νέα προοπτική στον ορίζοντα για τους δύο τροχούς. Το σύστημα E-Clutch διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα όταν καταφέρεις να το συνηθίσεις… και λέμε όταν διότι έχοντας συνηθίσει την χρήση του συμπλέκτη μετά από χρόνια οδήγησης μοτοσυκλέτας, πρέπει να γράψεις νέο κώδικα στον εγκέφαλο σου, ώστε να μην δίνει εντολή στα δάχτυλα να τραβήξουν την μανέτα του συμπλέκτη. Ειδικότερα στα στενά της Αθήνας και την κίνηση, το E-Clutch σου λύνει τα χέρια και συστήνει ένα νέο επίπεδο άνεσης. Κάνει την οδήγηση μοτοσυκλέτας να μην φαντάζει δυσπρόσιτη για έναν νέο αναβάτη καθώς η χρήση του συμπλέκτη είναι ο πρώτος παράγοντας που τον φοβίζει. Παρατηρήσαμε πως ακουμπάει ελαφρώς το εσωτερικό του αριστερού γονάτου στο σύστημα του E-Clutch όταν μανουβράρεις την μοτοσυκλέτα με τα πόδια κάτω, δεν εμποδίζει καθόλου όμως στην οδήγηση όταν πατάς στα μαρσπιέ, ενώ αποκτά και ένα θερμομονωτικό υλικό ώστε να μην αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες στην επιφάνεια που μπορεί να ακουμπήσει το πόδι. Ταυτόχρονα παρά την ευκολία που προσδίδει το E-Clutch, σαν πρώτης γενιάς τεχνολογία, εκλείπει ραφιναρίσματος στην λειτουργία απεμπλοκής του συμπλέκτη. Παρόλα αυτά όμως, διευκολύνει τις αναστροφές, ένα «μελανό» σημείο για τον άπειρο αναβάτη και λειτουργεί ταυτόχρονα σαν ένα "μαξιλαράκι", συγχωρεί λάθη δηλαδή, καθώς ακόμα και εάν ανοίξει κάποιος πολύ το γκάζι στην εκκίνηση ή σε μανούβρες χαμηλής ταχύτητας, το σύστημα θα φροντίσει για την ομαλή και ασφαλή απόδοση της ισχύος.
Επιπρόσθετα, επιτρέπει εκτός από εκκινήσεις χωρίς συμπλέκτη και σε ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων, όχι όμως με τον τρόπο που το κάνει το γνωστό σε όλους μας quickshifter. Αυτό το σύστημα ουσιαστικά «πατάει» τον συμπλέκτη επιτρέποντας στις αλλαγές ταχυτήτων και αυτός είναι και ο λόγος που στα κατεβάσματα δεν κάνει revmatch, δηλαδή να ανεβάσει τις στροφές από μόνο του όπως σε μία μοτοσυκλέτα με quickshifter. Αυτό βέβαια σημαίνει, ότι σε αντίθεση με το quickshifter σου επιτρέπει με κλειστό γκάζι να ανεβάσεις ταχύτητα κανονικά και ομαλά όπως επίσης και να κατεβάσεις ταχύτητα με σταθερό γκάζι. Η ισχύς του κινητήρα είναι άπλετη, με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ/ω να έρχεται σε 3,8δ μόλις, ενώ το 60-120 ολοκληρώνεται σε 5,6δ με 4η. Η απόδοση της ροπής σε προδιαθέτει να έχεις μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο και αποδίδεται στρωτά χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η τελική του θα ξεπεράσει τα 240χλμ/ω. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι ρυθμισμένη για να προσφέρει την κατάλληλη μίξη άνεσης και πληροφόρησης, ώστε να μπορείς να κινηθείς εύκολα στο αστικό οδικό δίκτυο χωρίς να νιώθεις σε κάθε λακκούβα τους σπονδύλους σου να γίνονται «συγκρουόμενα», αλλά και να σου εμπνέει εμπιστοσύνη στην σπορ οδήγηση με την «κοφτερή» του συμπεριφορά. Το κόψιμο του τιμονιού δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά δεν εμποδίζει στις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω την κίνηση. Τα φρένα της Nissin κάνουν αποτελεσματική δουλειά στην επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας, αφού την ακινητοποιούν από τα 100χλμ/ω σε 43,2 μέτρα. Κατά την οδήγηση στην εθνική, το Fairing διώχνει αρκετά αποτελεσματικά το αέρα από το σώμα του αναβάτη, ενώ δεν θα έχει πρόβλημα και να κινηθεί σε υψηλές ταχύτητες (150+) σταθερά.