Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις
2 Φωτογραφίες »

Όλα ξεκινάνε από τους ρυθμούς που χτυπάει μια καρδιά, έτσι και εδώ συναντάμε τον πλέον αποδεδειγμένο τίμιο υγρόψυκτο, 8-βάλβιδο, παράλληλο, δικύλινδρο κινητήρα Euro5 προδιαγραφών με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου PGM-FI. Η απόδοση των 471 κυβικών εκατοστών, ανέρχεται στους 47,6 ίππους στις 8.600 στροφές ανά λεπτό και με ροπή 43Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επίπεδα, με το μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και την εξάλειψη των αναπηδήσεων του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η δύναμη που περνάει όλη κάτω στον δρόμο μέσω της βελτιωμένης ECU, θα του επιτρέψει να αποφύγει οποιαδήποτε απώλεια ισχύος, προσφέροντας σημαντικό προβάδισμα στην κατανάλωση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 3.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,5 λίτρα. Ο ήχος της εξάτμισης είναι άκρως μελωδικός στο άκουσμα του, με διάταξη εξαγωγής των σωλήνων 2-1-1. Η ύπαρξη του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού HSTC (Honda Selectable Torque Control) αποτελεί γερό χαρτί στον εξοπλισμό της NX500, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί άμεσα, μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται στα αριστερά χειριστήρια.

 
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,2
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 6,2
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 7,3
100 - 0 (μέτρα) 44,8
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,5

Σελίδα 1Honda NX500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά