Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Η λυγερή κορμοστασιά της αποτελείται από ένα εύκαμπτο, ατσάλινο πλαίσιο, στρόγγυλης διατομής σε σχήμα διαμαντιού, φέροντας ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 196 κιλά που έχει πλήρες υγρών, την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δε θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, ελιγμούς και περάσματα έκτος δρόμου. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, το λεγόμενο Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP), των 41 χιλιοστών και διαδρομή άξονα 135 χιλιοστά (150χλστ πιρουνιού), ρυθμιζόμενο ως την προφόρτιση ελατηρίου, διαθέτοντας διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες. Η Honda αναφέρει ότι αυτή η τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί λειτουργεί ως «σκεπτόμενη», δίνοντας στον αναβάτη καλύτερη πληροφορία στους δρόμους που κινείται. Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί, ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με μοχλικό, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, με διαδρομή άξονα 135 χιλιοστά (60χλστ διαδρομή αμορτισέρ), διαπερνώντας κάθετα το μαύρο ατσάλινο ψαλίδι, πάχους 2 χιλιοστών, εξασφαλίζοντας νέους βελτιστοποιημένους συντελεστές ελατηρίων και ρυθμίσεις απόσβεσης. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Dunlop Trailmax Mixtour, με διαστάσεις 110/80 εμπρός και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς με πεντάδιπλες ακτίνες από χυτό αλουμίνιο. Τα φρένα της νέας NX500 πρώην CB500X, την απαρτίζουν 2 δίσκοι των 296 χιλιοστών με διπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά. Ενώ πίσω, υπεύθυνος είναι ένας δίσκος των 240 χιλιοστών με μία μονοπίστονη δαγκάνα. Η ρυθμιζόμενη των έξι θέσεων, μανέτα, του μπροστινού φρένου συντελεί στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίηση της NX500. Καθώς πατάμε μίζα και παίρνει ζωή η μοτοσικλέτα, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λειτουργίας του δικάναλου συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, μένει αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο.

 

Σελίδα 1Honda NX500 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά