Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε BEST MOTO BY LS2: ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΔΩΡΑ ΑΞΙΑΣ 30.000€ >> Διαβάστηκε από 56.641 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/11/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 471 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 66,8 Συμπίεση (:1) 10,7 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 47,6/8.600 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 43/6.500 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,5 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 4,5 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 178 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP 41 χιλ Διαδρομή (χλστ.) 150 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 60 Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/296, 2Ε, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS + TCS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/80-19 Ελαστικό Π 160/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) 2.165 Πλάτος (χλστ.) 830 Μεταξόνιο (χλστ.) 1.445 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 830 Βάρος (κιλά) 196 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν / Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ν / Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer N Yπολογιστής ταξιδιού N Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης N Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο / Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Honda NX500 - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΕπιδόσειςΣελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6ΟδηγώνταςΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Benelli TRK 702: Πώς κατάφεραν οι Ιταλοί να δημιουργήσουν τον πιο οικονομικό κινητήρα της κατηγορίας - Καίει μόλις 4,7λ/100χλμ, 400άρι scooter ή 700άρα μοτοσυκλέτα; - Απαράμιλλο ιταλικό Design, μελετημένο ως προς την αεροδυναμική - Εκδόσεις για άσφαλτο και χώμα με πλήρη εξοπλισμό και τριβάλιτσο αλουμινίου - Το No1 σε πωλήσεις στην Ιταλία, κάτι θα ξέρουν οι γείτονές μας…