Η εμφάνιση της νέας Honda NX500 έρχεται με «δάφνες» και αλλαγές ως προς το φρεσκάρισμα του μοντέλου, δίνοντας νέα πνοή σε καίρια σημεία. Αναζητώντας μια μοτοσικλέτα που θα τα κάνει όλα καλά και οικονομικά δίχως συμβιβασμούς σε καθημερινό επίπεδο, η μονοκόμματη σέλα παίζει σημαντικό ρόλο ως προ της άνεση, για αυτό και το αφρώδες υλικό που φέρει, είναι βελτιωμένο από την προκάτοχό της CB 500X. Οι ανεξάρτητες πλαϊνές χειρολαβές, που είναι τοποθετημένες στο πίσω μέρος της Honda, βοηθάνε στη σωστή στήριξη του συνεπιβάτη, ενώ απολαμβάνει το κάθε χιλιόμετρο καθήμενος στο πίσω κομμάτι της σέλας. Η υψομετρική διαφορά που έχει από το κάθισμα του οδηγού, είναι μικρή και κάθεται πιο πολύ πίσω από αυτόν και όχι ψηλότερα. Έχοντας μπλέξει μέσα στην κίνηση και με το ανεβοκατέβασμα των ποδιών να είναι συνεχόμενο, η απόσταση που χωρίζει τη σέλα με το οδόστρωμα είναι στα 830 χιλιοστά, το οποίο την καθιστά προσεγγίσιμη από ένα μεγάλο μέρος αναβατών. Στο τομέα της ανεμοκάλυψης, είναι η ικανοποιητική η ζελατίνα σε ύψος, δένοντας ομοιόμορφα με το μούτρο της. Οι εργονομικές ανέσεις που διαθέτει την καθιστούν μια προσιτή μοτοσικλέτα με σύγχρονα καλούδια, αλλά πιστή στα απολύτως απαραίτητα από πλευράς ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, καθώς είναι εξοπλισμένη με μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών.
Οι πληροφορίες που μας προσφέρει είναι ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, ολικός και 2 μερικούς χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση καυσίμου, διανυθέντα λίτρα κατανάλωσης, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, Shift light, φώτα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος ESS, φωτομετρητή περιβάλλοντος, αυτόματη αλλαγή από λευκό σε μαύρο φόντο, 3 Interface, ένδειξη εισερχομένων κλήσεων - μηνυμάτων μέσω Bluetooth και με τη λήψη της εφαρμογής Honda RoadSync στο Smartphone, έχουμε τη δυνατότητα πλοήγησης και πρόσβαση σε διάφορες άλλες λειτουργίες. Βέβαια, πρέπει να προσθέσουμε ότι, η εφαρμογή δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν στην Ελλάδα, αλλά η εταιρεία, μας λέει ότι μέσα στο 2024 θα έρθει και εδώ. Για την ώρα θα αρκεστούμε στις ενδείξεις των καθημερνών πληροφοριών, που πλοηγούμαστε μέσω ενός φωτιζόμενου Joystick που βρίσκεται στο αριστερό γκρίπ. Η θέση παροχής ισχύος DC 12V που διαθέτει, δε θα μας αφήσει πότε «ξεκρέμαστους» στο να μείνουμε χωρίς μπαταρία από τις ηλεκτρονικές μας συσκευές. Επιπρόσθετες λύσεις άνεσης και πρακτικότητας, θα μας προσφέρουν ένα εκ των τριών πακέτων εξοπλισμού, αρχές γεννώμενης του Comfort Pack με θερμαινόμενα γκρίπ, θέση παροχής ACC για συσκευές που βρίσκονται κάτω από τη σέλα και Tank Bag 3 λίτρων. Στο Adventure Pack μας εξοπλίζει με προβολείς ομίχλης, πλαϊνά κάγκελα προστασίας, αυτοκόλλητες λωρίδες των τροχών, προστατευτικό ρεζερβουάρ, χούφτες, και φιμέ ζελατίνα. Η ολοκλήρωση γίνεται με το Travel Pack, με δύο πλαϊνές ημίσκληρες πλαστικές βαλίτσες των 16,5 λίτρων και ένα σάκο πίσω σέλας των 22 λίτρων.