Σε έγγραφα της υπηρεσίας της Καλιφόρνια που ασχολείται με εκπομπές ρύπων εμφανίζονται τα μοντέλα Rebel 1100T και Rebel 1100T DCT, με το «Τ» μάλλον να παραπέμπει σε touring έκδοση. Ταυτόχρονα, πιστοποιητικά έγγραφα από την Ελβετία επιβεβαιώνουν την ύπαρξη των δυο νέων μοντέλων, καθώς εμφανίζονται οι κωδικοί CMX1100A2 και CMX1100D2 που έρχονται να συμπληρώσουν τα CMX1100A (Rebel 1100) και CMX1100D (Rebel 1100 DCT).
Τα επίσημα στοιχεία δεν δείχνουν διαφορές στους κινητήρες και τις εκπομπές ρύπων, αλλά υπάρχει μια αύξηση 6,6 εκατοστών στο συνολικό ύψος της νέας μοτοσυκλέτας, που δεν αποκλείεται να σημαίνει ότι θα υπάρχει φέρινγκ ή ανεμοθώρακας. Επίσης, τα έγγραφα αναφέρουν αύξηση του βάρους κατά 15 κιλά που μπορεί να προέρχεται από την ύπαρξη περισσότερων πλαστικών, ή έξτρα βαλιτσών – σαμαριών, ενώ δεν θα μας έκανε εντύπωση αν βλέπαμε και ρεζερβουάρ μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Ίσως έχει στάνταρ αξεσουάρ από τον κατάλογο των έξτρα.
Με δεδομένο ότι η Honda διαθέτει ήδη στον κατάλογό της διάφορα γνήσια αξεσουάρ για το Rebel, όπως φέρινγκ, σχάρα και σαμάρια, η δημιουργία μιας έκδοσης που θα τα είχε στάνταρ, είναι απολύτως λογική. Αυτό θα μείωνε το κόστος σε σχέση με το να τα πάρεις ξεχωριστά μετά την αγορά της μοτοσυκλέτας. Περιμένουμε οι Touring εκδόσεις να παρουσιαστούν τον Νοέμβριο στην EICMA.
Αναμένεται τουριστικό Rebel 1100
Αύξηση του ύψους και του βάρους της μοτοσυκλέτας δείχνουν τα επίσημα έγγραφα.
Ίσως έχει στάνταρ αξεσουάρ από τον κατάλογο των έξτρα.
Λέτε να δούμε τελικά ένα bagger από τη Honda;