Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Vitpilen 401 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το ιδανικό σχολείο. Είναι μία εύκολα προσεγγίσιμη μοτοσυκλέτα όσον αφορά το ύψος της, την ισχύ και το βάρος της και σε προδιαθέτει για ατελείωτο «παιχνίδι». Είναι ευέλικτη και κινείται σε αστικό περιβάλλον με εξαιρετική ευκολία, ενώ με το που θα ξεκινήσουν οι κλειστές στροφές ενός επαρχιακού δρόμου ή της Πάρνηθας και του Υμηττού σε μία Κυριακάτικη βόλτα που θα θελήσεις να ξεφύγεις από την φασαρία της πόλης, θα σου αποδείξει πως αυτό είναι το φυσικό της περιβάλλον. Οι τροχοί 17 ιντσών που είναι ντυμένοι με τα καινούρια ελαστικά Power 6 της Michelin διψούν για στροφές, ενώ η γεωμετρία και η θέση οδήγησης του μοντέλου σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις το τοποθετούν εκεί ακριβώς που στοχεύεις όταν πλαγιάζεις με ταχύτητα. Δεν είναι άλλωστε τυχαία η ονομασία του ως «λευκό βέλος» (Vit=λευκό, Pilen=βέλος στα σουηδικά), αφού αποκτά «κοφτερό» χειρισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η δυνατότητα απενεργοποίησης του Traction Control και της λειτουργίας του ABS στο πίσω τροχό, θα επιτρέψει σε πιο έμπειρους αναβάτες να εκμεταλλευτούν τις πλήρεις δυνατότητες του Vitpilen, αλλά και σε έναν νέο αναβάτη να πειραματιστεί ανακαλύπτοντας τα όρια της πρόσφυσης. Το Traction Control λειτουργεί αποτελεσματικά και πολύ σωστά, προστατεύοντας τον αναβάτη και διαθέτοντας λειτουργία cornering, ενώ το Easy Shift στον στάνταρ εξοπλισμό σημαίνει πως το Vitpilen διαθέτει αμφίδρομο Quickshifter, με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται αστραπιαία και χωρίς την ανάγκη χρήσης συμπλέκτη. Η λειτουργία του είναι άριστη, ενώ ο εθιστικός ήχος που παράγει το Vitpilen στις αλλαγές με την χρήση του, σε κάνει να θες να το χρησιμοποιείς συνεχώς. Σπάνια εξοπλίζουν οι κατασκευαστές μοτοσυκλέτες αυτού του κυβισμού με Quickshifter και η Husqvarna δηλώνει την premium υπόσταση των μοντέλων της με αυτό τον τρόπο. Η απόκρισή του γκαζιού (που λειτουργεί με σύστημα Ride by Wire) στο γύρισμα του καρπού από το ρελαντί, φαίνεται σαν να εκλείπει της αμεσότητας που θα προσέδιδε μία ντίζα, χωρίς όμως αυτό να είναι κάτι που δεν συνηθίζεται ή να εμποδίζει την οδήγηση.
Λόγω των Euro5+ προδιαγραφών η ισχύς του κινητήρα φαίνεται λίγο λειψή στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις αυτός φτάσει στις 5.500, ξαφνικά μεταμορφώνεται και αρχίζει να «βγάζει» την δύναμή του. Τα κοντινά ταξίδια δεν θα αποτελέσουν πρόκληση για το Vitpilen αφού η σέλα είναι αρκετά άνετη και ο κινητήρας «κάθεται» με εξαιρετική ευκολία στα 120χλμ/ω στις 6.500 σαλ με 6η χωρίς δονήσεις, ενώ μπορεί να ταξιδέψει άνετα ακόμα και με 140χλμ/ω. Μετά από αυτή την ταχύτητα οι δονήσεις αρχίζουν να γίνονται πιο έντονες, κάτι που δεν επηρεάζει την οδήγηση καθώς σπανίως θα φτάσει κανείς αυτές τις ταχύτητες και την τελική που αγγίζει τα εντυπωσιακά για τα κυβικά του 180χλμ/ω. Η ρεπρίζ των 50-100 έρχεται σε 4,2 δευτερόλεπτα και κάνει τις προσπεράσεις γίνονται εύκολες και ασφαλείς, ενώ τα φρένα παρόλο που δεν έχουν πολύ ισχυρό αρχικό δάγκωμα σταματούν αποτελεσματικά το Vitpilen, φέρνοντάς το σε στάση από 100χλμ/ω σε 45 μέτρα.

Σελίδα 1Husqvarna Vitpilen 401 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά