Το ατσάλινο πλαίσιο-χωροδικτύωμα του Vitpilen 401 είναι ολοκαίνουριο για το 2024 με την βασικότερη αλλαγή του να υπάρχει στην συνδεσμολογία του με το επίσης νέο αλουμινένιο ψαλίδι. Το παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ είναι σχεδόν οριζόντιο και δεν έχει μοχλικό, ενώ η μελέτη ψαλιδιού και πλαισίου συντελούν σε ένα εξαιρετικά ελαφρύ σύνολο στα μόλις 154,5 κιλά με την μοτοσυκλέτα άνευ υγρών. Το ψαλίδι είναι καμπυλωτό με σχήμα «μπανάνα» δίνοντας χώρο για την νέα εξάτμιση και η ακαμψία του συνόλου προσφέρει αρκετή πληροφόρηση στον αναβάτη βελτιώνοντας την σπορ οδήγηση.
Οι αναρτήσεις του μοντέλου είναι υψηλής ποιότητας και είναι της σειράς APEX της WP, κάτι που δεν συνηθίζεται για μοντέλα αυτού του κυβισμού. Αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ open cartridge, με ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά, και ένα monoshock αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά και αρκετά προοδευτική συμπεριφορά. Οι διαδρομές εμπρός και πίσω είναι στα 150 χλστ και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε υδραυλικά δισκόφρενα της ByBre με έναν μεγάλο δίσκο 320 χλστ εμπρός και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και ένα δίσκο 240 χλστ πίσω. Την εποπτεία του συστήματος αναλαμβάνει μία τελευταίας τεχνολογίας μονάδα ABS 9.3 MP της Bosch, που διαθέτει λειτουργία cornering όπως επίσης και δυνατότητα απενεργοποίησης λειτουργίας στον πίσω τροχό στην επιλογή supermoto ABS.