Η Hyosung διαθέτει για τον Ελλαδικό χώρο αυτή την στιγμή ένα μοντέλο της, με δύο κινητήρες διαφορετικού κυβισμού και επιδόσεων και ανοίγει τον εμπορικό δρόμο της εταιρείας, με την δυναμική cruise εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά των Bobber μοτοσυκλετών.
Η Hyosung (μέλος του ομίλου KR Motors) στα 44 χρόνια ιστορίας της, αποτέλεσε στρατηγικό συνεργάτη της Suzuki Motor Corporation κατασκευάζοντας τις μοτοσυκλέτες της Ιαπωνικής φίρμας για την Κορεάτικη αγορά. Ίδρυσε στο Hamamatsu της Ιαπωνίας το δικό της τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης Μοτοσικλετών όπου σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε η τεχνολογία V-TWIN σε κινητήρας με χαμηλό κυβισμό και αυτή την στιγμή αποτελεί το 40% του μεριδίου της Κορεάτικης αγοράς.
Από το 2020 η Hyosung για την εξέλιξη των μοντέλων της, στην Κορέα,
έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με τη Hyundai Motor Group και την LG Corporation,
ενώ στην παγκόσμια έκθεση μοτοσικλέτας EICMA 2022 και στο περίπτερο της Hyundai Motor Group (KEFICO Korean Devision) παρουσιάστηκε το προηγμένο μοντέλο αυτής της συνεργασίας. Πρόκειται για ένα μεγάλο ηλεκτρικό scooter με τροχούς 14 ιντσών και προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 7000w της Hyundai Kefico. Διαθέτει 6 πατέντες στο ενεργητικό του, μεταξύ άλλων και για την υγρόψυξη και τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, ενώ στα ηλεκτρικά συστήματα εξοπλίζεται με το προηγμένο σύστημα αποσπώμενης μπαταρίας της LG Corporation.
Τα Hyosung Bobber GV 125/300 μοιράζονται το ίδιο σωληνοειδές ατσάλινο πλαίσιο, όμως διαφέρουν ελαφρώς προς το βάρος τους 165 κιλά και 172 κιλά αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών εμπρός και 15 ιντσών πίσω με τις διαστάσεις των ελαστικών τους να είναι 120/80-16 εμπρός και 150/80-15 πίσω. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται εμπρός από δίσκο διαμέτρου 270 mm και δαγκάνα τριών εμβόλων για το GV 125 και δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων για το GV 300 και πίσω από δίσκο 250 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και για τα δύο μοντέλα. Το GV 125 είναι εξοπλισμένο με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS και το GV 300 και ABS από την Bosch. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 136 mm και πίσω συνεργάζεται με δύο αμορτισέρ διαδρομής 67 mm και ρυθμιζόμενα ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου.
Βobber σχεδιασμός,χειροποίητη σέλα και μαύρη εξάτμιση.
Ο σχεδιασμός του Hyosung Bobber GV 125/300 κινείται στα πλαίσια της Bobber αισθητικής. Ο ρετρό εμπρόσθιος κυκλικός προβολέας και το ρεζερβουάρ σχήματος δάκρυ είναι μόνο κάποια από τα στοιχεία της εμφάνισή του, που ενισχύουν την εικόνα του. Η εξάτμιση είναι μαύρου χρωματισμού ενώ τα γραφικά του ολοκληρώνουν την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Ο αναβάτης ενημερώνεται με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για το Hyosung Bobber GV 125/300 μέσω οθόνης LCD και αναλογικού στροφόμετρο. Η σέλα τους είναι χειροποίητη, δύο υφών με κομψές ραφές, ενώ η απόστασή της από το έδαφος είναι 710 mm για το GV 125 και 740 mm για το GV 300 αντίστοιχα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Με υγρόψυκτους V2 60 μοιρών κινητήρες.
Το Hyosung Bobber GV 125 είναι εξοπλισμένο με DOHC υγρόψυκτο, V2 60 μοιρών κινητήρα με χωρητικότητα 124.5 κ.εκ. και 3 βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 14 ίππους στις 10.250σαλ. Η κίνηση περνά μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων και καταλήγει στον πίσω τροχό με αλυσίδα, ενώ είναι κατάλληλο και για αναβάτες της Α1 κατηγορίας διπλώματος ή αυτοκινήτου. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, πετυχαίνει σύμφωνα με τη Hyosung μέση κατανάλωση 2.7 λίτρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12.5 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα.
Το Hyosung Bobber GV 300 είναι εξοπλισμένο με DOHC υγρόψυκτο, V2 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 296 κ.εκ. με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 29.4 ίππους στις 8.500σαλ. ενώ η κίνηση περνά μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων και καταλήγει στον πίσω τροχό με αλυσίδα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού πετυχαίνει σύμφωνα με την Hyosung μέση κατανάλωση 3.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα έτσι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 12.5 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα.
Η τιμή του Hyosung Aquila GV 125/300 είναι: 3.999 ευρώ και 4.999 ευρώ αντίστοιχα.
Old school θα πει λαμαρίνα, ψαλίδα και προτοτυπία, θα το τολμούσες στην μοτοσυκλέτα σου; Βobber σχεδιασμός με χειροποίητη σέλα και μαύρη εξάτμιση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Υγρόψυκτος V2 60 μοιρών κινητήρας