LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όμορφο, σύγχρονο design, sport προσανατολισμός, για το GD 250N-EXIV.

Μπορεί στο παρελθόν η Hyosung να έπασχε στο σχεδιασμό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, η μοτοσικλέτα της είναι μούρλια.

Όμορφη και η πίσω όψη του GD 250N-EXIV. Εδώ φαίνεται και ο πορτοκαλί φωτισμός της ψηφιακής οθόνης.

Η μοτοσικλέτα θα βγει στην παραγωγή τον Ιανουάριο του 2014 σε 4 χρώματα.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος, υγρόψυκτος και ψεκαστός κινητήρας αποδίδει 28hp/9.000σαλ, και 2,46Kgm/7.000σαλ..

Ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα και ανάποδο πιρούνι 37χλστ. της Kayaba; Υπέροχα.

Ψηλά η αιχμηρή ουρά, όπως αιχμές διαθέτει παντού η μοτοσικλέτα.

Ψηφιακή οθόνη στα όργανα.

Στιβαρό δείχνει το αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ έχουμε δισκόφρενο και στον πίσω τροχό. Ζάντες με 10 μπράτσα.

Και ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου;! Τι είπες τώρα.

Εδώ η ντυμένη έκδοση SP που είδαμε επίσης στο Μιλάνο. Για αυτήν η Hyosung δεν αναφέρει τίποτα στο επίσημο site.

Η οπίσθια όψη της SP.

Hyosung GD 250N-EXIV

Στην EICMA, η κορεάτικη Hyosung παρουσίασε την όμορφη γυμνή μοτοσικλέτα GD 250N-EXIV, που αναμένεται να βγει στην παραγωγή τον Ιανουάριο του 2014.

 
Όπως είχαμε γράψει πριν το σαλόνι του Μιλάνου, η Hyosung (ή όπως είναι πλέον γνωστή, S&T Motors) είχε στα σκαριά μια sport γυμνή μοτοσικλέτα, με την οποία θα προσπαθούσε να ανταγωνιστεί μοτοσικλέτες όπως το KTM 200 Duke. Όντως, στην EICMA, η Hyosung παρουσίασε το GD 250N-EXIV, αλλά και μια ντυμένη έκδοση (SP), για την οποία δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες.

Το GD 250N-EXIV διαθέτει εντυπωσιακό, σύγχρονο design, τομέα στον οποίο η Hyosung έπασχε αρκετά στο παρελθόν. Η μοτοσικλέτα κινείται από ένα μονοκύλινδρο τετράχρονο, υγρόψυκτο και ψεκαστό κινητήρα με δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, και ανακοινώσιμη απόδοση 28hp/9.000σαλ, και με ροπή 2,46Kgm/7.000σαλ.. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας βρίσκεται στα 130 στεγνά (ή 145 γεμάτα) κιλά, δίνοντας της καλή απόδοση κιλών ανά ίππο. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα κλέβει την παράσταση, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα δισκόφρενα-μαργαρίτες σε αμφότερους τους τροχούς, 300χλστ. εμπρός και 230 πίσω.  

Ίσως όμως το σημαντικότερο ατού του GD 250Ν-EXIV να μην είναι το όμορφο design, ή τα λίγα κιλά ανά ίππο, αλλά η τιμή του. Αυτό, γιατί από ότι μάθαμε, η γυμνή μοτοσικλέτα των Κορεατών θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 3.000 ευρώ, όταν θα κάνει την εμφάνιση του στις ευρωπαικές αγορές, τον Ιανουάριο του 2014! Το GD 250N-EXIV θα βγαίνει σε 4 χρώματα, λευκό, μαύρο, κόκκινο και μπλε.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ