Ιδού το V-STROM 800 SE - Με 19άρη τροχό μπροστά

Ιδού το V-STROM 800 SE - Με 19άρη τροχό μπροστά

Μετά το V-STROM 800 DE, η Suzuki προχωρά και στην παρουσίαση της έκδοσης SE, πιο προσηλωμένης στη χρήση σε άσφαλτο. Εσύ ποιά έκδοση προτιμάς; Πιο adventure ή πιο touring;

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Το V-STROM 800 SE (Street Explorer) βασίζεται πάνω στο 800 DE αλλά, όπως κάνει εμφανές και το όνομά του, στοχεύει σε ασφάλτινες διαδρομές , με την κύρια διαφορά να εντοπίζεται στον 19” τροχό μπροστά, ενώ και οι ζάντες δεν είναι πλέον ακτινωτές, αλλά αλουμινίου. Τα ελαστικά επίσης αλλάζουν από την έκδοση DE και, ανεπτυγμένα από την Dunlop ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα, έχουν ως επίκεντρο τη χρήση τους στην άσφαλτο.


 
Ο πίσω τροχός  παραμένει 17”, με τα ελαστικά που ντύνουν τις ζάντες να έχουν διαστάσεις 110/80 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Στις αναρτήσεις η Suzuki υιοθετεί το ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και έχει διαδρομή 150mm, την ίδια που έχει και το μονοσοκ αμορτισέρ της Hitachi στο πίσω μέρος (επίσης ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση).


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »