ΚΤΜ 1390 SMT: Πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Κινητήρας 190 ίππων και 17άρης τροχός μπροστά.
Πλαίσιο από το Super Adventure, WP αναρτήσεις, Brembo φρένα.
Νέα μούρη και καινούριο ψαλίδι.
Πιθανότατα με οθόνη αφής.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Κινητήρας 190 ίππων και 17άρης τροχός μπροστά
H KTM κυκλοφόρησε την 890 SMT το 2023, παίζοντας με έναν 17” τροχό μπροστά σε μια Adventure βάση. Τώρα το επόμενο μέλος της οικογένειας, το 1390 SMT πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό με τον ίδιο 17" τροχό μπροστά, δείχνοντας ότι η ΚΤΜ ετοιμάζει τη «ναυαρχίδα» των SMT και – όπως περιμέναμε – αμέσως αξιοποιεί τον ολοκαίνουριο κινητήρα των 1350cc για περισσότερα μοντέλα.
Ο κινητήρας λοιπόν μας είναι γνωστός εδώ και λίγο καιρό και έχει ήδη παρουσιαστεί στο 1390 Superduke. Πρόκειται για έναν κινητήρα που βασίζεται στον LC-8 Twin του 1290, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να αυξάνεται στα 110mm (2mm περισσότερα από πριν), ενώ πλέον προστίθεται και μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων. Η ιπποδύναμη αγγίζει τα 190 άλογα, ενώ η ροπή τα 145 Nm, κάνοντας το σύνολο άκρως επιθετικό.
Πλαίσιο από το Super Adventure, WP αναρτήσεις, Brembo φρένα
To πλαίσιο φαίνεται να έρχεται από το Super Adventure S, με τις αναρτήσεις ( εδώ ημιενεργές από την WP, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά) όμως να έχουν μικρότερη διαδρομή. Ενδεικτικά, στην έκδοση Adventure αυτές έχουν διαδρομή 200mm, ενώ στην 890 SMT (και πιθανότατα στην 1390 SMΤ) θα έχουν 180mm εμπρός και πίσω. Στα φρένα εντοπίζονται τετραπίστονες δαγκάνες Brembo Stylema που πιάνουν στα δύο δισκόφρενα μπροστά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Νέα μούρη και καινούριο ψαλίδι
Εμφανισιακά, η 1390 SMT ακολουθεί τη νέα νόρμα της ΚΤΜ, με τους δύο προβολείς μπροστά να εγγράφονται στη νέα μάσκα που έχουμε δει σε όλες τις κατασκοπικές φωτογραφίες των ΚΤΜ των τελευταίων μηνών. Αλλαγή εντοπίζεται στο ψαλίδι, καθώς η νέα διάταξη του καταλύτη και της εξάτμισης (πλέον συμβατά με τις Euro5+ απαιτήσεις) χρειαζόταν μια νέα χωροδιάταξη. Όπως είδαμε και σε προηγούμενα μοντέλα που πιάστηκαν σε κατασκοπικές φωτογραφίες, το ψαλίδι πλέον αναγκάζεται να «λυγίσει» για να περάσει πάνω από το σωλήνα της εξάτμισης.
Πιθανότατα με οθόνη αφής
Δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα αν το 1390 SMT θα υιοθετήσει το μεγάλο ντεπόζιτο των 23 λίτρων, όμως το βάρος του αναμένεται να είναι περίπου 220 κιλά «στεγνό». Στο κομμάτι του εξοπλισμού αναμένεται να φέρει όλα τα βοηθητικά συστήματα που η ΚΤΜ χρησιμοποιεί στα μεγάλα μοντέλα της, ενώ πολύ πιθανό είναι να δούμε μια μεγαλύτερη οθόνη (από την 7” που χρησιμοποιούταν πριν) και μπορεί να είναι και αφής. Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα κυκλοφορήσει το νέο 1390 SMT, όμως είναι πολύ πιθανό να το δούμε μέσα στο 2024.