KTM 390 Adventure: τώρα με Cruise Control
• Εντοπίστηκε και φωτογραφήθηκε η νέα KTM 390 Adventure του 2025
• Έκδοση R με Cruise Control
• Αιχμηρός σχεδιασμός με αναβαθμισμένα περιφερειακά
• Κινητήρας 399cc με 45 ίππους
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Εντοπίστηκε και φωτογραφήθηκε η νέα KTM 390 Adventure του 2025
Με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ελαστικά για χωμάτινες διαδρομές και αρκετά άλλα νέα και αναβαθμισμένα περιφερειακά, ο κατασκοπευτικός φακός συνέλαβε τη νέα KTM 390 Adventure να λαμβάνει μέρος σε χωμάτινο αγώνα και που, όπως όλα δείχνουν, θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2025. Πιστή στις συνήθειές της η αυστριακή εταιρεία ετοιμάζεται να την κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία «πολιτική» που έχει ήδη φωτογραφηθεί να κυκλοφορεί καμουφλαρισμένη και να δοκιμάζεται στην Ινδία και μία που υπόσχεται μεγαλύτερες περιπέτειες και περισσότερη διασκέδαση.
Έκδοση R με Cruise Control
Αναφερόμαστε στην έκδοση R, που διαθέτει εξαρτήματα που προσανατολίζονται περισσότερο προς την οδήγηση σε μη ασφάλτινες διαδρομές: μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ακόμα πιο χωμάτινα ελαστικά, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ανυψωμένο τιμόνι, προστατευτικές χούφτες και στρογγυλούς καθρέφτες. Αυτό φυσικά που έκλεψε τις εντυπώσεις είναι το σύστημα Cruise Control (άραγε στο βασικό ή στον έξτρα εξοπλισμό;). Μιας που η μοτοσυκλέτα διαθέτει σύστημα ride-by-wire, ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή να προστεθεί και το εν λόγω αξεσουάρ που θα εξυπηρετήσει πολύ τις μετακινήσεις σε μεγάλες αποστάσεις. Ο σκοπός του είναι να μειώσει στο ελάχιστο τις παρεμβάσεις του οδηγού, για να πετύχει μια πιο ξεκούραστη εμπειρία στις ευθείες, ώστε ο αναβάτης να είναι έτοιμος να τα δώσει όλα στο χώμα! Ο έλεγχος γίνεται από νέα χειριστήρια στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, όπου μπορούμε να διακρίνουμε κουμπιά για την ενεργοποίησή του και για την αύξηση και τη μείωση της ταχύτητας.
Αιχμηρός σχεδιασμός με αναβαθμισμένα περιφερειακά
Ο σχεδιασμός του έχει αναβαθμιστεί και, παρόλο που έχει διατηρήσει τη χαρακτηριστική μάσκα της ΚΤΜ, τα χαρακτηριστικά του είναι έντουτοις πιο «εύπεπτα». Τα φώτα είναι στρογγυλά και κατακόρυφα τοποθετημένα με το κάτω πιο «ζουληγμένο», ενώ τα φώτα ημέρας περικλείουν τους προβολείς περισσότερο αρμονικά παρά επιθετικά. Το ημιφέρινγκ είναι αιχμηρότερο και υπάρχει ένα μακρύ ρύγχος που ταιριάζει στην εμφάνιση μιας adventure μοτοσυκλέτας.
Κινητήρας 399cc με 45 ίππους
Οι τελικές λεπτομέρειες αναμένεται να δοθούν στη δημοσιότητα στην επερχόμενη EICMA. To πιθανότερο όμως είναι πως θα τροφοδοτείται με κίνηση από το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα των 399cc που αποδίδει 45 ίππους και 40Nm ροπής, ενώ ο προηγμένος πίνακας οργάνων με οθόνη TFT 5 ιντσών και συνδεσιμότητα Bluetooth θα είναι στο βασικό εξοπλισμό.