KTM 450 SX-F Factory Edition: ο τρόμος του ανταγωνισμού
KTM 450 SX-F Factory Edition: ο τρόμος του ανταγωνισμού
  • KTM 450 SX-F Factory Edition: ο τρόμος του ανταγωνισμού
  • KTM 450 SX-F Factory Edition: ο τρόμος του ανταγωνισμού

KTM 450 SX-F Factory Edition: ο τρόμος του ανταγωνισμού

Τεχνολογία CUO για ρύθμιση αναρτήσεων και κινητήρα
Νέο ελαφρύτερο πλαίσιο
Ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα
Ακτινωτοί τροχοί της D.I.D.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Τεχνολογία CUO για ρύθμιση αναρτήσεων και κινητήρα

Η KTM παρουσίασε το νέο 450 SX-F Factory Edition για το 2024, μια μοτοσυκλέτα που όπως λέει η εταιρεία θα ορίσει ένα νέο σημείο αναφοράς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του motocross. Το ήδη εντυπωσιακό 450 SX-F, στην Factory Edition δέχεται περαιτέρω βελτιώσεις που έχουν αναπτυχθεί από την αγωνιστική ομάδα της Αυστριακής εταιρείας. Μια από αυτές είναι το Connectivity Unit Offroad (CUO). Αποτελείται από δύο συσκευές: η μία τοποθετείται ψηλά στο δεξί καλάμι του πιρουνιού (και προστατεύεται από το ανασχεδιασμένο πλαστικό όπου αναγράφεται το νούμερο του εκάστοτε αναβάτη) και η άλλη τοποθετείται στον μπροστινό λασπωτήρα και διαθέτει μια μονάδα GPS. Μαζί, συλλέγουν πολύτιμα δεδομένα ώστε να μπορεί ο αναβάτης βάσει αυτών, να ρυθμίσει τον κινητήρα και τις αναρτήσεις από το smartphone του χωρίς να χρειάζεται το οποιοδήποτε εργαλείο, μέσω της εφαρμογής KTMConnect.

Νέο ελαφρύτερο πλαίσιο

Το πλαίσιο έχει ανασχεδιαστεί και το πάχος των τοιχωμάτων του ποικίλει από σημείο σε σημείο, ενώ έχει αφαιρεθεί υλικό σε κάποια μέρη του. Με τις αλλαγές αυτές βελτιώνεται η "ευλιγισία" του ενώ ταυτόχρονα μειώνεται και το βάρος του. Οι αναρτήσεις έχουν επίσης βελτιωθεί με το ανεστραμμένο πιρούνι 48 χλστ WP XACT να διαθέτει το WP Factory Start Device ώστε να βοηθάει τον αναβάτη να ενεργοποιεί το holeshot (μια μέθοδο όπου το πιρούνι μένει συμπιεσμένο ώστε να βοηθάει τον αναβάτη στην εκκίνηση, χρησιμοποιείται και στο MotoGP).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα

O ζωηρός μονοκύλινδρος 450cc, "αναπνέει" καλύτερα πλέον χάρη στην ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, ενώ το τελικό τιτανίου της Akrapovič μειώνει λίγο το βάρος της μοτοσυκλέτας και αυξάνει την ισχύ της. Το μοχλικο του πίσω αμορτισέρ έχει επίσης βελτιωθεί αυξάνοντας την ακαμψία και μειώνοντας το βάρος του. Ακόμα και η βίδα του μοχλικού είναι μικρότερη και ελαφρύτερη ενώ έχει προέλθει κατευεθείαν από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας.

Ακτινωτοί τροχοί της D.I.D.

Οι γκρι χειρολαβές είναι της ODI ενώ η D.I.D. έχει φροντισει για τους υψηλής αντοχής ακτινωτούς τροχούς και τα πορτοκαλί κέντρα. Καινούριος είναι επίσης ο πιο ανθεκτικός λεβιές του πίσω φρένου, το μπροστινό φρένο έχει βελτιωθεί, ενώ τα γραφικά της μοτοσυκλέτας είναι ξεχωριστά για την Factory έκδοση. Διαθέτει νέα προστατευτικά πλαισίου, ενισχυμένη πόδια κινητήρα και billet προστασία συμπλέκτη. Η νέα KTM SX-F 450 Factory Edition θα πρωτοεμφανιστεί στην έναρξη της σεζόν του 2024 των AMA Supercross αγώνων και θα είναι διαθέσιμη από την άνοιξη αυτού του χρόνου.