Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Πιστό στην Kiska φιλοσοφία, το 790 διατηρεί την χαρακτηριστική σχεδίαση του, έχει όμως ανανεωθεί στα σημεία ώστε να αποπνέει ένα πιο μοντέρνο και μάχιμο look. Έτσι φέρει νέα εμπρός μάσκα με μεγαλύτερη και ψηλότερη ζελατίνα η οποία αγκαλιάζει τα πλαϊνά φέρινγκ και καλύπτει το κενό που υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο μεταξύ του εμπρός μέρους και του ρεζερβουάρ. Παράλληλα έχει βελτιωθεί και η ανεμοκάλυψη του αναβάτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ανασχεδιασμένα είναι και τα πλαϊνά φέρινγκ,  τα οποία σε συνδυασμό με την επιβλητική αλουμινένια ποδιά του κινητήρα και τα φαρδιά πλαστικά τμήματα συνθέτουν ένα άκρως επιβλητικό και σκληροτράχηλο σύνολο. Από εκεί και πέρα, το 790 διατηρεί  το 20λιτρο ρεζερβουάρ με τα δύο τμήματα εκατέρωθεν του κινητήρα, τα οποία φροντίζουν ώστε ο μεγαλύτερος όγκος του καυσίμου να βρίσκεται χαμηλά. Όπως επίσης και τα δύο Full Led φωτιστικά σώματα, με τον μπροστινό προβολέα να ενσωματώνει φώτα ημέρας DRL.

Το νέο 790 αποτελεί ένα άκρως ποιοτικό σύνολο που είναι ικανό να ανταποκριθεί σε όλες τις καθημερινές προκλήσεις και τα σενάρια περιπέτειας. Έχει ανασχεδιαστεί στην Αυστρία, ενώ την παραγωγή του έχει αναλάβει η στενή συνεργάτης της KTM, CFMOTO, υπό την επιτήρηση της αυστριακής εταιρείας σε θέματα προδιαγραφών. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στην πορτοκαλί εταιρεία να διαθέτει στη γκάμα της ένα αναβαθμισμένο τεχνολογικά μοντέλο με υψηλά στάνταρ ποιότητας , αλλά με σημαντικά χαμηλότερη τιμή λόγω μειωμένου κόστους παραγωγής.
 

Σελίδα 1KTM 790 Adventure - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις