Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητήρα ενεργό μέρος του ανταποκρίνεται άψογα στη διατήρηση της απαιτούμενης ακαμψίας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, κρατώντας παράλληλα το βάρος χαμηλά -στα 199 κιλά χωρίς υγρά- για να μπορεί το 790 να «χορεύει» σε άσφαλτο και χώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την WP και ανήκουν στην σειρά APEX. Το μπροστινό πιρούνι των 43 χιλιοστών δεν δέχεται ρυθμίσεις, ενώ το πίσω monoshock αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και έδραση χωρίς μοχλικό. Αμφότερες έχουν διαδρομή 200 χιλιοστά και σε συνδυασμό με την απόσταση των 233 χιλιοστών από το έδαφος , εγγυώνται ότι δε θα κολλήσεις πουθενά.

Τον τομέα της πέδησης αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320χιλ με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 260χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ η μονάδα cornering ABS 9.3 MP της Bosch φροντίζει για το ασφαλές φρενάρισμα σε κάθε τερέν καθώς έχει δυνατότητα παρέμβασης μόνο στον εμπρός τροχό (λειτουργία Off-Road) ή πλήρους απενεργοποίησης αν ο αναβάτης το επιθυμεί. Οι ακτινωτοί τροχοί του 790 Adventure τονίζουν τον χωμάτινο χαρακτήρα του καθώς συναντάμε ζάντες 21 ιντσών  μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά μεικτής χρήσης Pirelli Scorpion Rally STR.
 

Σελίδα 1KTM 790 Adventure - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις