KYMCO AK 550 Premium: Scooter με πτυχές μοτοσικλέτας & Cornering ABS
- Τα 0-50 σε 2,6 δευτερόλεπτα & τελική ταχύτητα 175+.
- Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και ABS της Bosch.
- Ιμάντας από ανθρακονήματα & σύστημα διασύνδεσης Noodoe.
- Cruise Control από τα 45 έως τα 130χλμ/ώρα.
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
- Τα 0-50 σε 2,6 δευτερόλεπτα & τελική ταχύτητα 175+
Οι εποχές έχουν αλλάξει, ο μοτοσικλετιστικός κόσμος ολοένα και επιλέγει ένα δίκυκλο να τον μεταφέρει με άνεση, οικονομικά και με επιδόσεις. Η τάση των Mega Scooter γίνεται πιο ασφαλή για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες και τις εξορμήσεις ενός τέτοιου αναβάτη. Το Kymco AK 550 Premium έχει όλα αυτά τα στοιχεία φέροντας μία τελική ταχύτητα που θα ξεπεράσει τα 175 χλμ/ώρα και θα αγγίξει τα 183χλμ/ώρα με μόλις τα 0-100 να έρχονται σε 6,7 δευτερόλεπτα και τα 0-50 σε 2,6 δευτερόλεπτα. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος 8-βάλβιδος κινητήρας των 550κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 51 ίππους στις 7.500 στροφές ανά λεπτό και ροπή 52,3 Nm στις 5.750 στροφές ανά λεπτό, προσφέροντας οδηγική ηδονή στις υψηλές στροφές, καθώς σε αυτό συμβάλει και η crossplane διάταξη του στροφάλου στις 270ο μοίρες. Καθώς η κίνηση σε ρυθμούς πόλης απαιτεί συνεχείς αυξομειώσεις ανοίγματος του δεξί γκρίπ η λειτουργία του ψεκασμού δεν έχει σε κανένα σημείο κενά και τα 50-100 έρχονται άμεσα, σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα.
Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και ABS της Bosch
Η σιγουριά που σου προσφέρει το AK 550 Premium σε ανοιχτούς δρόμους εκτός πόλης το χρωστάει στο καλοζυγισμένο σύνολο του, το οποίο έχει καταφέρει να είναι 50/50 και με βάρος πλήρες υγρών στα 230 κιλά. Βέβαια για να επιτευχθεί το σπορ στοιχείο που εκπέμπει το ΑΚ, πάρα τα γενναία κιλά που είναι αναπόφευκτο κομμάτι για Mega Scooter, χρειάστηκε να δοθεί έμφαση στο κομμάτι του διαιρούμενου πλαισίου το οποίο είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο. Εδώ καλείται να δώσει το παρόν του το μπροστινό up-side down πιρούνι των 41 χιλιοστών και ένα διαιρούμενο αλουμινένιο ψαλίδι με την πίσω ρυθμιζόμενη ανάρτηση να είναι τοποθετημένη σε οριζόντια θέση. Οι διαθέσεις του για ανήσυχη οδήγηση είναι έντονες με αποτέλεσμα οι δύο μπροστινοί δίσκοι των 270 χιλιοστών σε σχήμα μαργαρίτας και ο πίσω των 260 χιλιοστών, να χρειάζονται την σημαντική βοήθεια των τετραπίστονων δαγκάνων της Brembo ώστε να ακινητοποιήσουν από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα σε 41,2 μέτρα. Το δικάναλο σύστημα ABS που φέρει είναι της Bosch το οποίο κατατάσσεται περήφανα ανάμεσα στα πιο ελαφριά της αγοράς. Τέλος, οι τροχοί συνθέτουν έναν καμβά με παπούτσια της Dunlop Sportmax GPR-100 και διαστάσεις τροχών 120/70/15 μπροστά και πίσω 160/60/15.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ιμάντας από ανθρακονήματα & σύστημα διασύνδεσης Noodoe
Η αισθητική που αποπνέει και τα ηλεκτρονικά καλούδια που απαρτίζουν το Kymco είναι κάτι που περιμένεις από το εν λόγω σύνολο, μιας και ο πλήρες ψηφιακός πίνακας οργάνων που αποτελείται από μία TFT οθόνη χωρισμένη σε 3 τμήματα, προσφέρουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία ενημέρωσης χρήσης. Στο κέντρο συναντάμε σχηματικά ένα στρόγγυλο σχέδιο εμφανίζοντας πληροφορίες ταχυμέτρου, στροφόμετρου και το σύστημα διασύνδεσης Noodoe με πλήθος δυνατοτήτων ως προς την εξατομίκευση του. Στα δεξιά βλέπουμε διάφορες ψηφιακές ενδείξεις ως σημεία ελέγχου οι οποίες είναι, λυχνία κινητήρα, σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τροχών ABS, χειρόφρενου, θερμοκρασία κινητήρα, δείκτης καυσίμου, θερμαινόμενα γκρίπ, ένδειξη ταχυμέτρου, λαδιού και υπενθύμιση Service. Στα αριστερά συναντάμε επιπρόσθετες ενδείξεις όπως, η τάση μπαταρίας, στροφόμετρου, καταναλώσεων, Cruise control, σύστημα αντι-ολίσθησης τροχού TCS, πίεσης ελαστικών και υπενθύμιση αλλαγή ιμάντα που είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και λιγότερο βάρος. Είναι εξοπλισμένο με σύστημα keyless τρίτης γενιάς με το κουμπί εκκίνησης να βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού και ακριβώς από κάτω συναντάμε το κομβίον ανοίγματος της τάπας ανεφοδιασμού, της σέλας, του μετρητή ταξιδίου και του κλειδώματος. Στο αριστερό και στο δεξί γκρίπ έχουμε ένα πλήθος χειριστηρίων που σου επιτρέπουν να επιλέξεις τις λειτουργίες που προσφέρονται καθώς αυτού του χειρόφρενου και της ηλεκτρικής ζελατίνας εκΆ των αριστερών. Πρακτικό είναι το ντουλαπάκι που υπάρχει στο εσωτερικό της δεξιάς μεριάς για τοποθέτηση μικροαντικειμένων καθώς και της θύρας USB.
Cruise Control από τα 45 έως τα 130χλμ/ώρα
Έρχεται η στιγμή που θα θελήσεις να κινηθείς χωρίς να ασχολείσαι ιδιαίτερα με το ανοιγόκλειμα του γκαζιού και εκεί ενεργοποιείς το Cruise Control επιλέγοντας μία ταχύτητα από τα 45 έως τα 130χλμ/ώρα για να πορεύεσαι ξεκούραστα. Τα χιλιόμετρα μαζεύουν δρόμο και έρχεται η ώρα του ανεφοδιασμού για το 15 λίτρων ρεζερβουάρ που έχει το AK 550 Premium, όπου με ένα γέμισμα θα αγγίξεις τα 300 χιλιόμετρα αυτονομίας. To σύστημα περιορισμένης ολίσθησης Traction control δεν είναι ιδιαίτερα επεμβατικό και σε αφήνει να ευχαριστηθείς την οδήγηση, όπου μόλις καταλάβει να επέρχεται η ολίσθηση του πίσω τροχού αναλαμβάνει έργο μειώνοντας την έντονη περιστροφή του. Ένα τέτοιο σύνολο Scooter κρατάει σε ικανοποιητικά επίπεδα την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος και το ύψος της σέλας ανέρχεται 785 χιλιοστά. Δεν θα πει όχι στα σφιχτά κομμάτια παίζοντας με τις γρήγορες εναλλαγές κλίσης, όπου αν το παρακάνουμε και χρειαστεί να φρενάρουμε μέσα στην στροφή, το Cornering ABS βοηθάει στην διόρθωση του χωρίς να επέλθουν δυσάρεστες εκπλήξεις. Τα 2 προγράμματα οδήγησης που διαθέτει έχουν διαφορετική χρωματική εμφάνιση και απόδοση, στο Power συναντάμε το πορτοκαλί με 51 ίππους και στο Rain το μπλε με πιο ήρεμη απόκριση διαχείρισης γκαζιού στους 40 ίππους. Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα γκρίπ τριών θέσεων, ρυθμιζόμενο μαξιλάρι θέσης οδηγού σε 3 θέσεις, ρυθμιζόμενες μανέτες 4 θέσεων, φωτιζόμενο χώρο αποθήκευσης επαρκή ως προς την αποθήκευση ενός Full face κράνους και Led φώτα.
Η τιμή του διαμορφώνεται στα 10.985 ευρώ μετρητοίς, από 11.990 ευρώ.