net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οδηγώντας

Το “πολιτισμένο” που αφορούσε στην λειτουργία του κινητήρα του Piaggio και στο οποίο αναφερθήκαμε μόλις λίγες γραμμές πιο πάνω, χαρακτηρίζει γενικότερα το Beverly και το πως αυτό συμπεριφέρεται στον δρόμο. Η αίσθηση του είναι μακράν η πιο “λιμουζινάτη” θα λέγαμε. Στην σέλα του ο αναβάτης αισθάνεται “βασιλιάς”, η περιβόητη ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, το scooter χαίρεσαι να το κοιτάς και να στο κοιτάνε, είναι καλοφτιαγμένο και γενικά υπάρχει μια αύρα “πολυτέλειας”. Όμως scooter δεν σημαίνει μόνο... μόστρα αλλά και καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης, ένα πεδίο όπου το Beverly τα πηγαίνει εξαιρετικά, όντας πολύ ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση και πρακτικό. Οι δεκαετίες εμπειρίας της Piaggiο στην κατασκευή αστικών δίτροχων αντανακλώνται 100% στο Beverly που αισθάνεται μέσα στην πόλη σαν στο σπίτι του. Ο κινητήρας μπορεί να μην “ξυρίζει” από ισχύ αλλά είναι απόλυτα γραμμικός στην απόδοση του και καταφέρνει να κινήσει το scooter σβέλτα και χωρίς υστερήσεις. Οι όποιος υπερβάσεις προς το γρήγορο οδηγικό φάσμα αντιμετωπίζονται χωρίς κανένα πρόβλημα από πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις, με το Beverly να διατηρεί την συνοχή του κάτω από συνθήκες πίεσης. Το Citycom χαρακτηρίζεται και αυτό ως ολοκληρωμένο σύνολο, με εξέχων χαρακτηριστικό τον κινητήρα του, που είναι πολύ ισχυρός και προσδίδει στο scooter πολύ καλές επιδόσεις και ικανότητα για διατήρηση υψηλής μέσης ωριαίας σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και στην εθνική. Μιλώντας για εθνική, το Citycom έχει τις μεγαλύτερες τουριστικές αρετές από τα τρία scooter, με την standard ψηλή ζελατίνα, την πολύ άνετη σέλα και του ελαφρώς μεγαλύτερους -συγκριτικά με τα άλλα- χώρους, να κρατάνε ξεκούραστους αναβάτη και συνεπιβάτη ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης. Το SYM παραμένει ουδέτερο όταν πιεστεί, με την έννοια ότι θα ακολουθήσει πειθήνια τις εντολές του οδηγού χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα αλλά δεν θα σε βάζει “στην πρίζα” από μόνο του. Το KYMCO είναι το πιο γρήγορο και “ζωηρό” της παρέας, με τον κινητήρα και την καλά ρυθμισμένη μετάδοση του να μην αφήνουν περιθώριο για αμφισβήτηση στα φανάρια. Το People πετάγεται μπροστά και συνεχίζει έτσι μέχρι και τα 150+ χιλιόμετρα επιταχύνοντας αδιάκοπα. Είναι το scooter  που παρακινεί περισσότερο από τα άλλα δύο σε παρεκτροπές τον οδηγό του, με τον πολύ ισχυρό κινητήρα του και το “αθλητικό” (συγκριτικά με τα άλλα δύο) στήσιμο του. Τα περιφερειακά του υποστηρίζουν σε κάθε περίπτωση αυτές τις διαθέσεις, με τα φρένα να κλέβουν -παραδοσιακά για KYMCO-τις εντυπώσεις, προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση και ισχύ. Η θέση οδήγησης είναι η πιο  “πάνω” σε αίσθηση σε σχέση με τις “μέσα” των άλλων δύο και αυτό εντείνει ακόμα περισσότερο την sport φιλοσοφία του συγκεκριμένου scooter, χωρίς να αφαιρεί από την άνεση. Σε ότι αφορά στις καταναλώσεις, το SYM αναδεικνύεται ως το πιο οικονομικό, έστω και ελάχιστα, απαιτώντας 3,6 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ακολουθεί το Bevelry με 3,9 λίτρα και τέλος το KYMCO, με 4,2 λίτρα, απόρροια του πολύ ζωηρού χαρακτήρα του. 

 
  • Νίκος Καλαμακιώτης

    Θα ήθελα να δω ένα συγκριτικό και με το νέο σκούτερ της HONDA, X που δοκιμάζεται και εκτός δρόμου! Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΤΣΟΣ

    Γιατί δεν το βάλατε στην σύγκριση ?? Honda - SH 300 2017 Περιμένω απάντηση ευχαριστώ !

      1
    • Mototriti

      Απάντηση: Η θεματολογία του περιοδικού βασίζεται σε κάποιους παράγοντες. Τα μοντέλα του συγκριτικού κοστίζουν κάτω από 4.500 ευρώ. Το Honda-SH 300 είναι αρκετά πιο ακριβό για να συγκριθεί μαζί τους.

        5

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ