|
Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 278 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 75 Χ 63 |
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 21/7.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,3/5.750 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 12,5 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,9 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 140 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, 35 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 90 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 81 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/300, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/240, ΑΒS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-16" |
Ελαστικό Π | 140/70-14" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.190 |
Πλάτος (χλστ.) | 780 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 |
Βάρος (κιλά) | 183 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Ο |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Τεχνικά χαρακτηριστικά SYM Citycom S 300i |
Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 262,8 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 73 Χ 62,8 |
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 28,5/7.750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 2,8/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 10 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 157 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι, 35 χλστ. / - |
Διαδρομή (χλστ.) | 100 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ / ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 91 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ / 260, ΑBS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ / 260, ΑBS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-16" |
Ελαστικό Π | 140/70-16" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.220 |
Πλάτος (χλστ.) | 770 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.500 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 800 |
Βάρος (κιλά) | 187 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | O |
Τraction Control / Ρυθμ. | O |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού | N |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Κινητήρας |
|
---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 298,9 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 72,7 Χ 72 |
Συμπίεση (:1) | 10,8 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 28,3/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3,1/6.250 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 9 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 165 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, διπλό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 100110 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Δυο αμορτισέρ / ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 100 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/260, 3-πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/260, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-16" |
Ελαστικό Π | 140/70-16" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.145 |
Πλάτος (χλστ.) | 760 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 785 |
Βάρος (κιλά) | 172 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | O |
Στροφόμετρο | O |
Immobilizer | O |
Yπολογιστής ταξιδιού | O |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | O |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | O |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Θα ήθελα να δω ένα συγκριτικό και με το νέο σκούτερ της HONDA, X που δοκιμάζεται και εκτός δρόμου! Ευχαριστώ για την φιλοξενία!
Απάντηση: Στο μέλλον όλα είναι πιθανά!
Γιατί δεν το βάλατε στην σύγκριση ?? Honda - SH 300 2017 Περιμένω απάντηση ευχαριστώ !
Απάντηση: Η θεματολογία του περιοδικού βασίζεται σε κάποιους παράγοντες. Τα μοντέλα του συγκριτικού κοστίζουν κάτω από 4.500 ευρώ. Το Honda-SH 300 είναι αρκετά πιο ακριβό για να συγκριθεί μαζί τους.