Κατασκοπικές φωτογραφίες του νέου naked της Aprilia
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 440cc
Δυνατότητα οδήγησης με δίπλωμα Α2
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε αντίθεση με το αλουμινίου του RS
Αναρτήσεις με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
APRILIA: Black Friday με όφελος έως 2.000ε
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 440cc
Όλα δείχνουν πως η Aprilia σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του RS 457 με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 440cc σε περισσότερα μοντέλα, αφού ο κατασκοπικός φακός του γερμανικού motorrad.de εντόπισε δοκιμές από ένα naked με τον κινητήρα αυτό. Η μέγιστη απόδοσή του αγγίζει τα 48 άλογα στις 9.000 σαλ με 37 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Με την παρουσίαση των νέων δικύλινδρων κινητήρων στα 440 και 660cc, η Aprilia κάλυψε ένα χάσμα που προηγουμένως είχε ανάμεσα στα 125cc και τα V4 θηρία της των 1100 κυβικών.
Δυνατότητα οδήγησης με δίπλωμα Α2
Με την απόδοση των 48 αλόγων το νέο naked είναι ιδανικό για όσους έχουν Α2, καθώς βρίσκεται στο ανώτατο όριο ισχύος του διπλώματος. Είναι εξοπλισμένο με τα ίδια φρένα με το RS 457 με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα εμπρός και τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών με διαστάσεις 110/70 και 150/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε αντίθεση με το αλουμινίου του RS
Παρά τις ομοιότητες με το RS 457 παρατηρούμε και κάποιες διαφορές, όπως στο πλαίσιο για παράδειγμα που είναι ατσάλινο σωληνωτό σε αντίθεση με του RS που είναι αλουμινίου. Στο βάρος όμως δεν αναμένεται να δούμε μεγάλη απόκλιση (προς τα πάνω) σε σχέση με τα 175 γεμάτα κιλά της 457. Ο σχεδιασμός της παραπέμπει σε ρετρό καταστάσεις με τις κλασσικές γραμμές της και τον στρογγυλό προβολέα εμπρός στον οποίο μάλιστα τοποθετείται συμβατική λάμπα και όχι LED.
Αναρτήσεις με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
Το ψαλίδι του νέου naked είναι επίσης διαφορετικό από αυτό του RS καθώς το πίσω αμορτισέρ είναι τοποθετημένο στο πλάι του προς τη δεξιά μεριά και όχι κεντρικά ως συνήθως. Οι σφιγκτήρες πιρουνιού και το τιμόνι με καβαλέτα που προέρχονται από το Tuono, φαίνεται ότι θα παραμείνουν στην τελική έκδοση ενώ το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για τα μαρσπιέ που εμφανώς δοκιμάζονται σε διαφορετικές θέσεις, γεγονός που μαρτυρά η μεταλλική πλάκα στην οποία τοποθετούνται. Το χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός θέλει να υποθέσουμε πως προέρχεται από μία γνωστή σουηδική εταιρεία αλλά είναι μάλλον απλώς το ίδιο με αυτό του RS μαύρου χρώματος το οποίο έχει υποστεί ανοδίωση. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι και στις δύο αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενη η προφόρτιση. Το άνευ ονόματος γυμνό 457 φαίνεται πως δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως ακόμα καθώς το ρεζερβουάρ δεν έχει σχηματιστεί και παρατηρούνται πλαστικά καλύμματα στο ύψος της κεφαλής του κινητήρα. Αναμένεται να δούμε την παρουσίαση του νέου μοντέλου από την Aprilia και το πότε θα έρθει στην παραγωγή με τα στοιχεία να δείχνουν πως αυτό θα `συμβεί το 2025.