Με συμπλέκτη, 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, εμπρός δίσκο 320 χιλιοστών και κατανάλωση μόλις 2,4 λίτρα στα 100, το Malaguti Spectre GP 125 είναι ένα super παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας.
Με τιμή 2.395 ευρώ, είναι το πιο προσιτό super παπί
Η Malaguti είναι μια από τις πιο σημαντικές ευρωπαϊκές εταιρείες κατασκευής δικύκλων, αφού η ιστορία της φτάνει πίσω στο 1930, όταν ο 22χρονος τότε Antonino Malaguti άνοιξε ένα συνεργείο για ποδήλατα. Μετά από την λήξη του πολέμου, η Malaguti ξεκίνησε να κατασκευάζει μηχανοκίνητα δίκυκλα, ενώ από το 2018 αποτελεί τμήμα του αυστριακού γκρουπ KSR. Με νέα «πνοή ζωής», η Malaguti έχει ήδη να προσφέρει, μια ευρεία γκάμα δικύκλων για πολλά γούστα και ανάγκες, μέρος της οποίας είναι και το Spectre GP 125, που έρχεται στην Ελλάδα μέσω της αντιπροσωπείας της KSR Hellas με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 2.395 ευρώ.
Με 5τάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη για αίσθηση μοτοσυκλέτας
Ο κινητήρας του Spectre GP 125 έχει κάτι από μοτοσυκλέτα, αφού έχει «όρθιο» κύλινδρο και όχι οριζόντιο, ενώ είναι αερόψυκτος, με την ισχύ του να ανέρχεται στους 9,7 ίππους και την μέγιστη ροπή στο 1 kgm. Το μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, με χειροκίνητο συμπλέκτη και διάταξη μοτοσυκλέτας, αντί παπιού: Η 1η σχέση είναι «κάτω», με τις υπόλοιπες «πάνω». Αξίζει να αναφέρουμε ότι εκτός από μίζα, το Spectre GP 125 μπορεί να πάρει μπροστά και με μανιβέλα. Η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 2,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, για αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων.
Δισκος μαργαρίτα 320 χιλιοστών και CBS
Εμπρός δίσκο διαμέτρου 320 χιλιοστών δεν συναντάς συχνά όχι μόνο σε παπιά, αλλά ούτε και σε μοτοσυκλέτες, ενώ η όμορφη σχεδίαση τύπου «μαργαρίτα» ενισχύει τη δυναμική εμφάνιση του μοντέλου. Συνεργάζεται με δίσκο 190 χιλιοστών πίσω και για πιο αποδοτικό και ασφαλές φρενάρισμα υπάρχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Σε επίπεδο ανάρτησης το Malaguti Spectre GP 125 εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και monoshock ανάρτηση πίσω, ενώ διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με tubeless ελαστικά διαστάσεων 90/80-17 120/70-17 εμπρός και πίσω.
Θήκη στην ποδιά με θύρα USB
Το ζύγισμα του μοντέλου είναι πολύ καλό, αφού από τις στατικές κιόλας μανούβρες, το μυαλό σου δεν πάει με τίποτα ότι κουμαντάρεις ένα δίκυκλο 123 κιλών, αλλά κάτι αρκετά ελαφρύτερο. Αυτό φυσικά προσθέτει σε πρακτικότητα, όταν κινείσαι σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος ή κάνεις επιτόπιες μανούβρες. Ευχάριστη εργονομική νότα, είναι οι δύο θήκες τοποθέτησης αντικειμένων στην ποδιά, εκατέρωθεν του άξονα του τιμονιού. Μπορούν να χωρέσουν αρκετά είδη αντικειμένων, ενώ στην αριστερή πλευρά υπάρχει και μια θύρα παροχής ρεύματος USB.
Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Συμπλέκτης και 5τάχυτο κιβώτιο για αίσθηση μοτοσυκλέτας
Εντυπωσιακός δίσκος «μαργαρίτα» 320 χιλιοστών και CBS
Κατανάλωση μόλις 2,4 λίτρα στα 100 χλμ
Με τιμή 2.395 ευρώ, είναι το πιο προσιτό super παπί
Εσύ προτιμάς παπί με συμπλέκτη ή χωρίς;