Η επόμενη κατηγορία ηλεκτρικών scooterκαι αυτή που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και μπορεί να καλύψει ένα ευρύτερο πεδίο χρήσης. Πρακτικά, όλα σχεδόν τα ηλεκτρικά scooterτης αγοράς μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου καθώς το «ταβάνι» είναι τα 11.000 Watt (15.000 Watt σε περίπτωση τρίκυκλου). Αν μιλάμε για βενζινοκίνητο δίκυκλο, πέρα από την ισχύ, υπάρχει και όριο στα κυβικά καθώς δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 125. Ένα scooter αυτού του κυβισμού έχει τελική κοντά στα 100 χλμ./ώρα, οπότε προκειμένου να τα φέρουμε σε άμεση αντιπαράθεση με τα ηλεκτρικά επιλέξαμε να βάλουμε σε αυτή την κατηγορία μόνο αυτά που έχουν τελική έως 100 χλμ./ώρα.
Η χρυσή τομή για να φτάσεις πιο μακριά. Η συγκεκριμένη ταχύτητα σου επιτρέπει να βγεις χωρίς δεύτερη σκέψη σε λεωφόρους, δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και επαρχιακό δίκτυο σε περίπτωση που δεν μένεις εντός αστικών τειχών. Πολλά από αυτά τα scooter μπορούν να εξοπλιστούν με δεύτερη μπαταρία για μια μέση αυτονομία κοντά στα 120 χιλιόμετρα, που σημαίνει ότι σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι απαραίτητη η καθημερινή φόρτιση. Υπολογίζουμε ότι ένα scooter αυτής της κατηγορίας καλείται να κάνει περίπου 8.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Με μέση κατανάλωση 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, το κόστος της βενζίνης για ένα scooter 125 κυβικών είναι 360 ευρώ το χρόνο, όταν το κόστος του ρεύματος για ένα scooter με δυο μπαταρίες δεν ξεπερνά τα 55 ευρώ.