Ηλεκτρικά που βγαίνουν εθνική

    Ηλεκτρικά που βγαίνουν εθνική

    Το να βγεις με ηλεκτρικό scooter στην εθνική οδό ήταν αδύνατο τα προηγούμενα χρόνια, όμως τώρα μπορεί να συμβεί καθώς η εξέλιξή τους είναι ραγδαία και πλέον πολλά από αυτά ξεπερνούν εύκολα τα 100 χλμ. / ώρα. Μάλιστα έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους και GT ηλεκτρικά scooter που προσφέρουν πολύ καλή κάλυψη από τα στοιχεία της φύσης, αποθηκευτικούς χώρους και υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ η μέση αυτονομία τους αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα. Η μεγάλη αυτονομία βέβαια είναι εφικτή χάρη στις μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι αποσπώμενες, οπότε θα πρέπει να έχεις πρίζα ή σταθμό φόρτισης στο γκαράζ σου.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Τελική και αυτονομία για να βγεις εκτός πόλης
    Έχουν επιδόσεις και δυνατότητες παρόμοιες με ένα scooter 200 – 250 κυβικών, οπότε το μενού τους περιλαμβάνει όχι μόνο αστική μετακίνηση, αλλά και κοντινές εκδρομές. Εξαιτίας του διευρυμένου πεδίου χρήσης, θεωρούμε ότι ένα scooter αυτής της κατηγορίας μπορεί να κάνει έως και 12.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Με μια κατανάλωση κοντά στα 3,5 λίτρα / 100χλμ. το κόστος της βενζίνης ξεπερνά τα 750 ευρώ ανά έτος, ενώ το κόστος του ρεύματος για το αντίστοιχο διάστημα είναι κάτω από 85 ευρώ.
     
    Βενζίνη VS Ρεύμα (200 - 250cc)
      Κόστος 5ετίας (60.000 χλμ.) Μέσο κόστος service 5ετιας (60.000 χλμ.) Μέση αυτονομία (χλμ.) Τελική ταχύτητα (χλμ. / ώρα)
    Βενζινοκίνητο 3.780 ευρώ (για βενζίνη) 1.600 ευρώ 250 130
    Ηλεκτρικό 420 ευρώ (για ρεύμα) 500 ευρώ 200 130

    Σελίδα 1Mega έρευνα: Τα ηλεκτρικά scooter που αντικαθιστούν βενζινοκίνητα
    Σελίδα 2Ηλεκτρικά που οδηγείς με δίπλωμα ΑΜ
    Σελίδα 3Ηλεκτρικά που οδηγείς με δίπλωμα Α1
    Σελίδα 4Ηλεκτρικά που βγαίνουν εθνική
    Σελίδα 5Τα καλύτερα της ΑΜ κατηγορίας
    Σελίδα 6Τα καλύτερα της Α1 κατηγορίας
    Σελίδα 7Tα καλύτερα που βγαίνουν εθνική