Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
7 Φωτογραφίες »

Παρόλο που το Morbidelli SC 125 LX δεν ανήκει στην GT κατηγορία, προσφέρει GT ανέσεις. Οι πλατφόρμες για τα πόδια είναι πλατιές και έχουν σχετικά μεγάλο μήκος για ένα "όρθιου" τύπου scooter, ενώ υπάρχει άπλετος χώρος για τον αναβάτη με αποτέλεσμα να μην ακουμπάει το τιμόνι στα γόνατα στις αναστροφές. Η σέλα δύο επιπέδων είναι ευρύχωρη και έχει αρκετό αφρώδες υλικό με το κάλυμμά της να μην επιτρέπει ολισθήσεις σε απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι μεγάλος και φυσικά το Moto Τρίτη τον μέτρησε με τη μέθοδο του Ταμερλάνου. Είναι στα 31,5 λίτρα και χωράει ένα Full Face και Jet κράνος και άλλα μικροαντικείμενα.

Η θέση οδήγησης είναι εργονομική και αρκετά όρθια, χωρίς να κουράζει τον αναβάτη ακόμα και σε μεγάλα διαστήματα οδήγησης. Η σέλα που τοποθετεί τον συνεπιβάτη ψηλότερα από τον αναβάτη είναι ανέλπιστα άνετη και τα αναδιπλούμενα πατάκια που ανοίγουν σαν φτερά, είναι τοποθετημένα αρκετά χαμηλά ώστε να φέρνουν τα πόδια του σε ορθή σχεδόν γωνία που δεν κουράζει. Ο πίνακας οργάνων παραθέτει τις πληροφορίες για το scooter με λιτή και κατανοητή διάταξη και η οθόνη είναι LCD τεχνολογίας διαθέτοντας ένα ψηφιακό, κυκλικό στροφόμετρο στο κέντρο του. Μέσω των δύο μπυτόν στο κάτω μέρος της μπορείς να αλλάξεις τις μονάδες μέτρησης των ενδείξεων, να ρυθμίσεις την ώρα και να μηδενίσεις τον μερικό χιλιομετρητή.
 

Σελίδα 1Morbidelli SC 125 LX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά