Με κινητήρα εξελιγμένο από τον V-Twin του Corsaro, ο οποίος θα αποδίδει 140 ίππους. Υιοθετεί ηλεκτρόγκαζο (ride-by-wire), το οποίο επιτρέπει την ύπαρξη riding modes και άλλων βοηθημάτων. Μπροστινός τροχός 19" αντί για 21"
Λίγες μέρες πριν την έναρξη της EICMA, η Moto Morini δημοσίευσε μια φωτογραφία που δείχνει τη σιλουέτα μιας μοτοσυκλέτας, με το όνομα X-Cape 1200. Με την παρουσίαση λοιπόν της νέας X-Cape να είναι προ των πυλών, ας ρίξουμε μια ματιά στο τι γνωρίζουμε για το συγκεκριμένο εγχείρημα.
Ο δικύλινδρος κινητήρας του X-Cape 1200 αποτελεί την εξέλιξη του V-Twin 87° (1.197cc) που δημιουργήθηκε το 2005 με το Corsaro και χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά στο MM Scrambler 1200. To πολύ σημαντικό στοιχείο εδώ είναι ότι παρόλο που το 90% των μηχανικών μερών έρχονται από τον προηγούμενο κινητήρα (που ήταν προδιαγραφών Euro 4), ο νέος κινητήρας περνάει τις προδιαγραφές Euro 5. Η μεγάλη διαφορά είναι η υιοθέτηση ηλεκτρόγκαζου (ride-by-wire), το οποίο επέτρεψε τις περαιτέρω εξελίξεις που έφεραν τον κινητήρα στη νέα εποχή.
Επίσης θα υπάρξουν ηλεκτρονικά βοηθήματα, ελεγχόμενα από μια IMU 6 αξόνων, όπως Cornering ABS, Traction Control, Cruise Control και βεβαίως Riding Modes). H ισχύς θα αυξηθεί από τους 110 ίππους στους 140, με την Moto Morini να δοκιμάζει για μήνες τον νέο κινητήρα πριν τον «ρίξει» στο X-Cape 1200.
Σχεδίαση
Το σχεδιαστικό κέντρο της Moto Morini παραμένει στην Ιταλία και επίσημες πηγές διαβεβαιώνουν ότι η όψης του X-Cape 1200 δεν θα αλλάξει στην βάση του από τις φωτογραφίες που ήδη έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και υπάρχουν σε αυτό το άρθρο.
Ο μπροστινός τροχός θα έχει διάμετρο 19”, δίνοντας μια πιο ασφάλτινη προσέγγιση, ή μια πιο all-around αν θέλετε από τις σκέψεις που υπήρχαν για τροχό 21”.