Κινητήρας

    Κινητήρας

    Seiemmezzo σημαίνει στα Ιταλικά 6μισι, με την ονομασία του μοντέλου να παραπέμπει στα κυβικά του. Ο 2κύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 649κ.εκ. είναι ο ίδιος που είχαμε γνωρίσει και στο X-Cape, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 61 ίππους στις 8.250 σ.α.λ και 5,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων μέσω υγρού, πολύδισκου συμπλέκτη. Θα θέλαμε η διαδρομή στον επιλογέα ταχυτήτων να είναι λίγο μικρότερη, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπικό γούστο και σε κάθε περίπτωση η ελαφριά αίσθηση στη μανέτα κάνει εύκολες τις αλλαγές. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 5,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, νούμερο απόλυτα φυσιολογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το ρεζερβουάρ να χωράει 16 λίτρα καυσίμου.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1Moto Morini Seiemmezzo SCR - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα

    MOTO MORINI: X-Cape Νέα Τιμή 3 Χρόνια Εγγύηση