Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba, με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών σε χρυσό χρώμα και ένα μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά, να δίνουν 120 χιλιοστά διαδρομής σε κάθε τροχό. Επώνυμες λύσεις έχουμε και στον τομέα των φρένων τα οποία προέρχονται από τη Brembo. Εμπρός συναντάμε δυο δίσκους 298 χιλιοστών με 2πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω έχουμε δίσκο 255 χιλιοστών, επίσης με δαγκάνα δυο εμβόλων. Για το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες φροντίζει η μονάδα ABS 9.1 MB της Bosch.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Οι ζάντες με ακτίνες είναι μονόδρομος σε τέτοιου είδους κατασκευές και συμπληρώνουν ιδανικά τη scrambler εμφάνιση του Seiemmezzo SCR. O εμπρός τροχός των 18 ιντσών προσφέρει το κάτι παραπάνω, όταν αποφασίσεις να πατήσεις χώμα, κάτι που είναι εφικτό χάρη στα ελαστικά μεικτής χρήσης MT60RS της Pirelli διαστάσεων 120/70-18 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Σελίδα 1Moto Morini Seiemmezzo SCR - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα

    MOTO MORINI: X-Cape Νέα Τιμή 3 Χρόνια Εγγύηση