Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Seiemmezzo και ιδιαίτερα στην έκδοση SCR, αποδείχθηκε μια ιδιαίτερα πολυχρηστική μοτοσυκλέτα με ευρύ πεδίο χρήσης. Μέσα στον αστικό ιστό, το σωστά κατανεμημένο βάρος, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η συνολική γεωμετρία, χαρίζουν εντυπωσιακή ευελιξία και σου επιτρέπουν να φιλτράρεις αποτελεσματικά την κίνηση. Το φαρδύ τιμόνι, περνά πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες των αυτοκινήτων, οπότε δύσκολα θα εγκλωβιστείς κάπου, ενώ ο σωστά ρυθμισμένος ψεκασμός μεταφράζει με ακρίβεια τις κινήσεις του δεξιού σου χεριού. Το κερασάκι στην τούρτα είναι η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος που επιτρέπει στα πόδια να πατούν με ασφάλεια κάτω και κάνει εύκολες τις μανούβρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο κινητήρας μας είχε αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις από την προηγούμενη επαφή μαζί του και στην περίπτωση του Seiemmezzo διακρίνεται για την ελαστικότητα και τη γραμμικότητά του, στοιχεία που θα εκτιμήσουν ακόμα και οι αρχάριοι αναβάτες. Τραβάει δυνατά μέχρι τα κόκκινα με την ροπή να είναι σωστά απλωμένη σε όλο το φάσμα στροφών, χαρίζοντας άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 4,8 δευτερόλεπτα, ενώ αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, το κοντέρ θα δείξει 195 χιλιόμετρα / ώρα.
Το μασκάκι στο εμπρός μέρος μπορεί να είναι μικρό, αλλά κινείσαι άνετα με 120 – 130 χιλιόμετρα την ώρα, χωρίς ο αέρας να γίνεται ενοχλητικός. Πάνω από τα 140 – 145 εμφανίζονται κάποιοι κραδασμοί από τον κινητήρα, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει, καθώς οι μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο και μάλιστα με τρακτερωτά ελαστικά δεν είναι το νορμάλ πεδίο χρήσης μιας scrambler μοτοσυκλέτας.



Οι αναρτήσεις να είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, αλλά το αρχικό setup είναι πολύ καλό και ανταποκρίνεται σε μεγάλο εύρος συνθηκών, οπότε δεν χρειάστηκε να το πειράξουμε. Η ρύθμισή τους ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, καθώς είναι όσο μαλακές πρέπει, ώστε να απορροφούν τις ανωμαλίες εντός ή εκτός δρόμου, ενώ όταν ο ρυθμός ανέβει μπορούν να διαχειριστούν απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς πλεύσεις και ασάφειες. Σε περίπτωση που θέλεις να ξεφύγεις από τα συνηθισμένα, ο 18άρης εμπρός τροχός και τα μεικτής χρήσης ελαστικά, σου επιτρέπουν να διασχίσεις κάποιον βατό χωματόδρομο με το τιμόνι να δίνει πολύ καλό μοχλό. Οι μικρές όμως των αναρτήσεων δεν επιτρέπουν υπερβολές, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με enduro
Το Seiemmezzo δεν διαθέτει traction control ή άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όμως η Moto Morini αποφάσισε να το προικίσει με επώνυμα περιφερειακά. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται και τα φρένα της Brembo που έχουν και το όνομα και τη χάρη. Χαρακτηρίζονται από πολύ καλό αρχικό δάγκωμα, προοδευτικότητα και δύναμη φρενάροντας αποτελεσματικά το Seiemmezzo, που με βάρος 200 κιλά στεγνό, δεν είναι από τα ελαφρύτερα της κατηγορίας. Η ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 42,8 μέτρα με το ABS να επεμβαίνει μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο με μικρή ανάδραση στη μανέτα και το πεντάλ του φρένου.

Σελίδα 1Moto Morini Seiemmezzo SCR - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα

MOTO MORINI: X-Cape Νέα Τιμή 3 Χρόνια Εγγύηση