Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή
  • Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή

Νέα έκδοση Rally για το Kove 800 X στα 165 κιλά στεγνή

Με θηριώδεις διαδρομές 270-240 χλστ εμπρός, πίσω
Στα 165 κιλά κενή με 19 ρεζερβουάρ 19 λίτρων
Δικύλινδρος κινητήρας 799cc που αποδίδει 96,5 ίππους
Το φθινόπωρο του 2024 θα την δούμε πιθανότατα

Με θηριώδεις διαδρομές 270-250 χλστ εμπρός, πίσω

Η Kove είναι μία νέα εταιρεία από την Κίνα η οποία παρουσίασε τα μοντέλα της στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην EICMA του 2022, ενώ φαίνεται να εξελίσσεται ραγδαία θέλοντας να εδραιώσει το όνομά της και στην αγωνιστική σκηνή, αφού συμμετείχε στο φετινό Rally Dakar και συμμετέχει παράλληλα και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport 300 της FIM. Για το 2024, παρουσίασε ένα νέο Adventue μοντέλο, το Kove 800 X Rally. Οι διαφορές του με το 800 X Pro είναι οι εξής: Η έκδοση Rally αποκτά ένα τύπου motocross εμπρόσθιο φτερό, δίσκο 310 χλστ μπροστά ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων έχουν αυξηθεί φτάνοντας πλέον τα 270 χλστ για το ανεστραμμένο πιρούνι και τα 240 χλστ πίσω (250 και 210 χλστ αντίστοιχα στην απλή έκδοση) γεγονός που με τη σειρά του ανεβάζει και το ύψος της σέλας από το έδαφος από τα 845 στα 895 χλστ.
 

Στα 165 κιλά κενή με ρεζερβουάρ 19 λίτρων

Στην έκδοση Rally το πίσω ελαστικό είναι λίγο πιο στενό στα 140/80 αντί για 150/70 σε τροχό 18 ιντσών ενώ η διαστάσεις του εμπρός ελαστικού που τοποθετείται σε τροχό 21 ιντσών μένουν ίδιες στα 90/90 τονώνοντας τον πραγματικά "enduro" χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας με τους ακτινωτούς τροχούς. Με το βάρος της άνευ υγρών να ανέρχεται στα 165 κιλά σύμφωνα με την εταιρεία, η έκδοση Rally είναι λίγο ελαφρύτερη από την ήδη ελαφριά έκδοση Pro που κατείχε την καλύτερη αναλογία ισχύος-βάρους στην κατηγορία.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δικύλινδρος κινητήρας 799cc που αποδίδει 96,5 ίππους

Ο κινητήρας που εξοπλίζει και τις δύο εκδόσεις των μοντέλων είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος κινητήρας LC8c 799cc της KTM που χρησιμοποιεί και η CFMOTO, συνέταιρος της αυστριακής πορτοκαλί εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή τους. Η διάμετρος και διαδρομή του εμβόλου παραμένουν ίδιες στα 88×65,7 χλστ με τη μέγιστη ισχύ στους 96,5 ίππους στις 9.000 σαλ και τη ροπή των 80 Nm στις 7.500 σαλ. Το ρεζερβουάρ έχει μικρύνει κατά 1 λίτρο από τα 20 στα 19 λίτρα ενώ παρέχει αυτονομία 400 περίπου χιλιομέτρων με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.   
 

Το φθινόπωρο του 2024 θα την δούμε πιθανότατα

Στον πίνακα οργάνων συναντάμε μία κάθετη οθόνη TFT με δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone και σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών ενώ στον εξοπλισμό υπάρχει ABS και απενεργοποιούμενο Traction Control όπως επίσης και προαιρετικό Quickshifter για το εξατάχυτο κιβώτιο. Τα προστατευτικά κάγκελα και η ποδιά αλουμινίου αποτελούν στοιχεία του στάνταρ εξοπλισμού. Δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι η τιμή του νέου Kove 800 X Rally αλλά πιθανότατα να έρθει στην Ευρώπη μέσα στο φθινόπωρο του 2024. Ένα διαφορετικό στοιχείο που ξεχωρίζει την Kove από άλλες εταιρείες που βασίζονται στην τεράστια βιομηχανία τους, είναι η έμπρακτη και συνεχής παρουσία του CEO, Zhang Xue στα δρώμενα που η εταιρεία συμμετέχει δίνοντας πρόσωπο σε αυτή. Από τα 15 του, ο ίδιος εργαζόταν σε συνεργείο με μοτοσυκλέτες ενώ στα 19 άρχισε να αγωνίζεται στο Motocross σε εθνικό επίπεδο. Περιττό να πούμε ότι όποια μοτοσυκλέτα βγει στην παραγωγή από την Kove έχει δοκιμαστεί πρώτα και από τον ίδιο.