Νέα χρώματα για το Suzuki GSX-S1000GT

Νέα χρώματα για το Suzuki GSX-S1000GT
3 Φωτογραφίες »

Μπλε, ασημένιο και κόκκινο με εντυπωσιακούς νέους τροχούς
Πλούσιος τεχνολογικός εξοπλισμός, κατάλληλος για τουρισμό
Κλασική υλοποίηση sport touring
Τέσσερις κύλινδροι με ισχύ 152 ίππων

SUZUKI: Απέκτησε τώρα το VSTROM 800

Μπλε, ασημένιο και κόκκινο με εντυπωσιακούς νέους τροχούς

Η Suzuki ανακοίνωσε χρωματικό φρεσκάρισμα για το υψηλών επιδόσεων τουριστικό μοντέλο της GSX-S1000GT. H νέα χρωματική παλέτα του περιλαμβάνει τα χρώματα Pearl Vigor Blue και Metallic Matte Sword Silver, ενώ παραμένει στη γκάμα το Candy Daring Red. Οι λεπτομέρειες είναι ιδιαίτερα προσεγμένες: στο γκρι και στο κόκκινο χρώμα οι τροχοί και το πλαίσιο της σέλας είναι μπρονζέ, ενώ στο μπλε χρώμα οι τροχοί είναι στο ίδιο χρώμα με το σώμα της μοτοσικλέτας και το πλαίσιο της σέλας είναι μαύρο.

Πλούσιος τεχνολογικός εξοπλισμός, κατάλληλος για τουρισμό

O εξοπλισμός του δεν δέχτηκε κάποια αλλαγή για αυτήν τη χρονιά, παρόλα αυτά παραμένει πλούσιος: το κέντρο των πληροφοριών και των ρυθμίσεων παραμένει ο πίνακας οργάνων με TFT οθόνη διαγωνίου 6,5 ιντσών, ο οποίος μπορεί να συνδεθεί με smartphones μέσω της εφαρμογής mySPIN και να καταστεί έτσι κέντρο πληροφοριών για πλοήγηση, τηλεφωνία, ημερολόγιο και μουσική, λειτουργίες απαραίτητες στα πολύωρα ταξίδια. Το Cruise Control μάς επιτρέπει να κρατάμε σταθερή την ταχύτητα μεταξύ 30 και 180km/h, χωρίς να χειριζόμαστε το γκάζι, ενώ για τις περιπτώσεις που θα χρειαστεί να οδηγήσουμε στην κίνηση, τα Low RPM Assist και το Suzuki Easy Start θα τείνουν χείρα βοηθείας εκεί που το γκάζι με χαμηλή ταχύτητα ή η μιζιά κατά την εκκίνηση δεν είναι αρκετά.

Κλασική υλοποίηση sport touring

Η GSX-S1000GT έκανε το ντεμπούτο της πριν από λίγα χρόνια, το 2022, κρατώντας την ισχύ της γυμνής μοτοσυκλέτας επιδόσεων και φορώντας το ταξιδιωτικό της κουστούμι με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ. Πλήρες φέρινγκ, τιμόνι με χειρολαβές που σε τοποθετεί σε πιο όρθια θέση, άνετη σέλα συνεπιβάτη, επιλογή για τοποθέτηση βαλιτσών και αξεσουάρ όπως θερμαινόμενα γκριπ, ζελατίνα ψηλότερη από του σπορ μοντέλου και μαγνητικό tank bag συνθέτουν μια μοτοσυκλέτα τουρισμού υψηλών επιδόσεων ικανή να προσφέρει στους αναβάτες τηςασφάλεια, ταχύτητα και αξιοπιστία στην κάλυψη μεγάλων χιλιομετρικών αποστάσεων.

Τέσσερις κύλινδροι με ισχύ 152 ίππων

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος εν σειρά 999cc με απόδοση 152 ίππους στις 11.000 σαλ και ροπή 108Nm στις 9.500 σαλ, ο οποίος προέρχεται από το αγαπημένο σε όλους GSX-R1000 του 2005 και τροποποιήθηκε το 2021 στους τομείς (μεταξύ άλλων) των εκκεντροφόρων, των ελατηρίων βαλβίδων και του συμπλέκτη, για να τοποθετηθεί στο τουριστικό μοντέλο και να ταιριάζει περισσότερο με τη γρήγορη μεν, λιγότερο πολεμική δε, οδήγηση στο δρόμο. Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι η κατανάλωση είναι ελαφρώς αυξημένη από τα 5,9 lt/100km στα 6,2 lt/100km, αλλά μιας που δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στα μηχανικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, εικάζουμε πως ο «ένοχος» είναι οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5+ που οφείλει να πληροί.