Νέο SYM Cruisym 400: Premium φωτιά στην κατηγορία

Νέο SYM Cruisym 400: Premium φωτιά στην κατηγορία
12 Φωτογραφίες »

Κινητήρας 400cc, 34 ίπποι και 140km/h τελική
Πιο άκαμπτο πλαίσιο για μεγαλύτερη σταθερότητα
ABS, TCS αλλά μονός δίσκος μπροστά
Κοιτάει στα μάτια Forza και XMAX, αλλά με τι τιμή;

Κινητήρας 400cc, 34 ίπποι και 140km/h τελική

Η αγορά των premium σκούτερ ζωντανεύει ξανά με την άφιξη του SYM Cruisym 400, που μόλις παρουσιάστηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Chongqing 2024. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας ανέβηκε σε χωρητικότητα και είναι πια 399,3cc με αντίστοιχη αύξηση της ιπποδύναμης (34 ίπποι) και της ροπής (37Nm). Τώρα, με νέο σχεδιασμό που συνδυάζει την αγριάδα, τη σιγουριά και τα φουτουριστικά στοιχεία, έχει πια τη δυνατότητα να βγει με περισσότερες αξιώσεις σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και να ταξιδέψει τους αναβάτες του με άνεση και ασφάλεια ακόμα και εκτός αστικού τοπίου. Παρόλο που η κατανάλωση δεν ανακοινώνεται ακόμα, με χωρητικότητα τεπόζιτου 14,5lt η αυτονομία του δεν μπορεί παρά να μην είναι μικρή. Εκτός και αν ταξιδεύει συχνά κοντά στην τελική του ταχύτητα, που είναι πια τα 140km/h.
 

Πιο άκαμπτο πλαίσιο για μεγαλύτερη σταθερότητα

Στην ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες βοηθούν το νέο, σημαντικά πιο άκαμπτο σε σχέση με πριν, πλαίσιο καθώς και τα νέα διπλά, τριγωνικού σχεδιασμού αμορτισέρ πίσω. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για αναβάτες που συχνά διασχίζουν διαφορετικούς τύπους δρόμων, όπως είναι οι ανοιχτοί δρόμοι με σχετικά καλή άσφαλτο αλλά και οι επαρχιακοί με συχνές στροφές και ...ξαφνικές λακούβες εκεί που δεν το περιμένεις.
 

ABS, TCS αλλά μονός δίσκος μπροστά

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα κρατούν και εδώ τo maxi scooter της ταϊβανέζικης SYM αρκετά ψηλά: διαθέτει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης TCS (με δυνατότητα άμεσης απενεργοποίησης από ξεχωριστό κουμπί πάνω στη δεξιά μανέτα) και σύστημα ABS με δικάναλη λειτουργία (αλλά χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης) για μέγιστη ασφάλεια κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση αντίστοιχα. Την τελευταία αναλαμβάνουν ένας δίσκος μπροστά διαμέτρου 288mm και ένας δίσκος πίσω 275mm, οι οποίοι καλούνται να χειριστούν τροχούς 15 και 14 ιντσών αντίστοιχα. Την ανά πάσα στιγμή ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει οθόνη LCD και η εκκίνηση γίνεται με σύστημα keyless.
 

Κοιτάει στα μάτια Forza και XMAX, αλλά με τι τιμή;

Κρίνοντας από την εμπορική επιτυχία του προκατόχου του, το SYM Cruisym 400 αναμένεται να πλευρίσει τα αντίστοιχα premium ιαπωνικά Yamaha XMAX και Honda Forza, προτάσσοντας ως συγκριτικό πλεονέκτημα τα σχεδόν 50 επιπλέον κυβικά χωρητικότητας του κινητήρα του. Δεν έχουμε ακόμη κάποια ενημέρωση για το πώς θα κινηθεί τιμολογιακά, αλλά κατά τη συνήθη τακτική των εταιρειών θα είναι κάπως ακριβότερο, ώστε να δικαιολογήσει την αναβάθμιση. Αναμένουμε να μας λυθούν οι περισσότερες απορίες στην επερχόμενη EICMA.
 

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA