Πιο δυνατό και καλύτερο παντού! Η Triumph ανανεώνει το Speed Twin για το 2021 παρουσιάζοντας το στον κόσμο.
Η Triumph ανανέωσε δραστικά την Speed Twin για το 2021. H μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα, μέρος της ευρύτερης οικογένειας Bonneville, λαμβάνει μεγάλες αλλαγές σε κινητήρα και στήσιμο, ενώ φρεσκάρεται και εμφανισιακά. Ας δούμε αναλυτικά.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του Speed Twin είναι πλέον ισχυρότερος, αγγίζοντας τους 100 ίππους, ενώ όπως δηλώνει η Triumph, είναι ισχυρότερος και στις μεσαίες στροφές με αύξηση της διαθέσιμης ισχύος και ροπής. Η κορύφωση της τελευταίας, γίνεται νωρίτερα στο φάσμα στροφών, φτάνοντας τα 11,4 kgm στις 4.250 σ.α.λ.. Ο κινητήρας έχει συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ παρουσιάζει μικρότερη ροπή αδράνειας κατά 17% για αύξηση της απόκρισης στο γκάζι. Ακόμα, ο συμπλέκτης είναι τύπου ολίσθησης-υποβοήθησης. Σύμφωνα με την Triumph, το διάστημα μεταξύ μεγάλων service ανέρχεται στα 16.000 χιλιόμετρα.
Η εμφάνιση του μοντέλου έχει επίσης αλλαγές, καθώς το Speed Twin φέρει νέους τροχούς 12 ακτινών, νέα τελικά εξάτμισης, νέες βάσεις φτερών και εμπρός προβολέα και ανανέωση στα γραφικά που εμφανίζονται στο ρεζερβουάρ καυσίμου. Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρωματικούς συνδυασμούς: Μαύρο , κόκκινο και σκούρο γκρι.
Αλλαγές έχουν γίνει επίσης και στο στήσιμο, καθώς το Speed Twin φέρει νέο πιρούνι της Marzocchi USD 43 χιλιοστών τύπου φυσιγγίου, με τα διπλά πίσω αμορτισέρ να ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου. Παράλληλα, νέες είναι οι δαγκάνες Brembo M50 εμπρός, που συνεργάζονται με δίσκους 320 χιλιοστών της ίδιας εταιρείας. Tα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι πλέον τα Metzeler Racetec RR.
Οι χαρτογραφήσεις οδήγησης Road, Rain και Sport έχουν δεχθεί επαναπρογραμματισμό, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με Traction Control, LED φωτισμό με φώτα ημέρας DRL αλλά και μια θύρα USB παροχής ρεύματος.
Περιμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες, για την διαθεσιμότητα και την τιμή του νέου Speed Twin και στην χώρα μας.