Βρεθήκαμε στη Σαρδηνία όπου οδηγήσαμε τη νέα έκδοση του προηγμένου Caponord, η οποία διευρύνει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της ιταλικής adventure και βάζει στο μενού και τις χωμάτινες διαδρομές.
Το πρώτο Caponord 1000, το “Capo”, όπως αποκαλείται χαϊδευτικά από τους φίλους της ιταλικής εταιρίας, ήταν μια μοτοσικλέτα που ξεχώριζε πραγματικά, όταν παρουσιάστηκε το 2001. Μεγάλο σε διαστάσεις και σούπερ άνετο για δύο άτομα, έφερε ένα πρωτοποριακό για την κατηγορία αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και δικύλινδρο μοτέρ προερχόμενο από το τότε superbike της εταιρίας, RSV Mille. Στην άσφαλτο ξεχώριζε για την πολύ καλή συμπεριφορά και την ροπάτη απόδοση του μοτέρ του, ενώ λόγω του 19άρη εμπρός τροχού μπορούσε να περάσει με ευκολία και από χωματόδρομους, χωρίς να αφήνει την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για μια σκληροπυρηνική κατασκευή. Το νέο Caponord 1200, αναβίωσε το δημοφιλές όνομα για την Aprilia, πριν από δυόμιση περίπου χρόνια και έβαλε ξανά τους Ιταλούς μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών στα νέας γενιάς adventure, χάρη στις υπερεξελιγμένες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, το ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο αλλά και την ομοιογένεια που το χαρακτηρίζει. Με μια μικρή διαφορά όμως από το αυθεντικό Caponord: δεν είχε καμία βλέψη για χώμα. Αυτό έρχεται να το “διορθώσει” η νέα έκδοση Rally. Αυτή η νέα και πιο μάχιμη έκδοση του Caponord–αυτή που μάλλον θέλει και το ελληνικό κοινό- διευρύνει παράλληλα τις δυνατότητες της ιταλικής μοτοσικλέτας που μπορεί πλέον να αποκαλείται ξανά on-off. Ένα Capo πολύ κοντά στη φιλοσοφία του πρώτου, έτοιμο να σας παρασύρει στην περιπέτεια ακόμη και αν βρείτε μπροστά σας χώμα.