Γραμμικότητα, ελαστικότητα και οικονομία είναι τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων και για το CB500Χ.

Honda CB 500X

Η οικονομική και χρηστική μοτοσικλέτα της ιαπωνικής εταιρίας είναι μια ελκυστική πρόταση, αφού δεν είναι μόνο ένα προσιτό commuter αλλά και μια μοτοσικλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας A2. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρα των 471 κ.εκ αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 σαλ και 4,4 κιλά ροπής στις 7.000 σαλ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό. Το πιρούνι είναι συμβατικό 41 χλστ. και συνδυάζεται με μονό πίσω αμορτισέρ, το οποίο επίσης ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του. 
Σε σχέση με το CBR500R οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι αυξημένες κατά 20 χλστ. εμπρός-πίσω, κάτι που αλλάζει ελαφρώς και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του “X”. Στον τομέα των φρένων βλέπουμε ένα δίσκο 320 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα εμπρός που συμπληρώνεται από δαγκάνα μονού εμβόλου και δίσκο 240 χλστ πίσω. Το ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Το CB500X έχει χαρίσματα που θα εκτιμήσουν νέοι, έμπειροι, αλλά και αναβάτες που επιστρέφουν ξανά στους δύο τροχούς έπειτα από απουσία ετών.


Κινητήρας: 4Τ /,  2Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός: 471κ.ε.
Ισχύς: 47 ίππους / 8.500 σ.α.λ.
Ροπή: 4,4 χλγ / 7.000 σ.α.λ.
Βάρος:196 κιλά
Τιμή: 7.150 ευρώ