LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μερικά από τα διαθέσιμα αξεσουάρ

Μερικά από τα διαθέσιμα αξεσουάρ

Κεντρικό σταντ

Η όψη της θέσης οδηγού, από ψηλά

Πλαίσιο-Ανάρτηση-Φρένα

Αντί να χρησιμοποιήσει το ίδιο πλαίσιο από την σειρά NC, η Honda προτίμησε να εξελίξει ένα νέο σωληνοειδές πλαίσιο τύπου διαμάντι, ώστε να καταφέρει να δημιουργήσει αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων, κάτω από τη σέλα. Το μεταξόνιο είναι στα 1590χιλ, το ύψος της σέλας στα 820χιλ και το συνολικό βάρος είναι στα 238 κιλά. Στον εμπρός άξονα, χρησιμοποιήθηκαν USD καλάμια 41χιλ, με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς, , ενώ πίσω, εδράζει ένα μονό αμορτισέρ τύπου Prolink. Στα φρένα, τοποθετήθηκαν ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες 310χιλ που συνδυάζονται με σύστημα αντί-μπλοκαρίσματος (ABS). Οι ζάντες είναι ακτινωτές και εξοπλίζονται με ελαστικά 120/70 και 160/60 στους δύο τροχούς.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ