Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
  • Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo

Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo

Νέος ανταγωνιστής των Goldwing της Honda
2.000cc με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
Σχέδιο εμπνευσμένο από το παραδοσιακό κινέζικο λιοντάρι
Πλήρως ή ημι-αυτόματο κιβώτιο & τελική 240χλμ/ω

Νέος ανταγωνιστής των Goldwing της Honda

Αρκετά σύντομα από την στιγμή που ήρθε στα αυτιά του μοτοσυκλετιστικού κοινού, μία φήμη για μία touring μοτοσυκλέτα, με έναν θηριώδη οκτακύλινδρο, boxer κινητήρα από την κινέζικη Great Wall Motor, το μοντέλο παρουσιάστηκε επίσημα. Η GWM παρουσίασε το μοντέλο που ονομάζεται Souo και θα έρχεται στις εκδόσεις GL και ST, στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Πεκίνου και αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή των Goldwing της Honda. Παρόλο που τα γνωστά τεχνικά του χαρακτηριστικά ήταν ελάχιστα στην παρουσίαση, η εταιρεία υπόσχεται την αποκάλυψή τους με πλήρη λεπτομέρεια σε δύο μήνες, που θα ξεκινήσει και η διαδικασία παραγωγής. Η GWM παρόλο που δεν είναι γνωστή στην Ευρώπη, καταλαμβάνει την 19η θέση στην κατάταξη των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο, με αξία που υπολογίζεται στα 28 δις δολάρια περίπου, κοντά δηλαδή με την Kia και πιο πάνω από τις γνωστές σε όλους μας Subaru & Nissan. Διαθέτει ήδη στα "φτερά" της αρκετές μάρκες αυτοκινήτων όπως την Ora, την Haval, την Wey, την Tank και την Great Wall που πωλούνται διεθνώς, ενώ η Souo αποτελεί το παρθενικό εγχείρημα της εταιρείας στον κόσμο των 2 τροχών.  
 

2.000cc με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

H Souo S2000 GL είναι θα λέγαμε πιο άμεσος ανταγωνιστής της Goldwing Tour, με το τριβάλιτσο και την πλάτη-πολυθρόνα για τον συνεπιβάτη, ενώ η ST της πιο απλής έκδοσης Goldwing αφού αποκτά μόνο πλευρικές βαλίτσες. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας τα οποία γνωρίσουμε προς το παρόν είναι ότι εξοπλίζεται με έναν οκτακύλινδρο boxer, 2.000cc σε αντίθεση με τον εξακύλινδρο 1.833cc της Honda ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων αποτελείται από 8 σχέσεις. Παράλληλα η Souo έχει από δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους στις δύο κεφαλές του (DOHC). Το χυτό αλουμινένιο πλαίσιό της ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του πλαισίου της Golwing, ενώ κάνει χρήση ενός διπλού ψαλιδιού τύπου Hossack εμπρός με ένα αμορτισέρ. Ένα παρόμοιο σύστημα διαθέτουν και οι Goldwing και BMW K1600. Αυτό σημαίνει ότι η Souo τις αντιγράφει; Όχι απαραίτητα, αφού για αυτού του είδους τις βαριές και μεγάλες, ταξιδιωτικές μοτοσυκλέτες η χρήση ενός συστήματος τύπου Hossack αποτελεί την λογική επιλογή, ενώ εάν εξοπλίζονταν με ένα απλό ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι θα βρισκόταν σε μειονεκτική θέση στην κατηγορία. Το σύστημα αυτό μπορεί να προσφέρει σχετικά μαλακή αίσθηση με αποτελεσματική απόσβεση για μία αυξημένη και πιο ομαλή ποιότητα κύλισης, μειώνοντας ταυτόχρονα το φαινόμενο του βυθίσματος κατά το φρενάρισμα (brake dive). Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν οι αναρτήσεις θα είναι ημι-ενεργητικές, όμως λαμβάνοντας υπόψη τον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας κάτι τέτοιο είναι πολύ πιθανό.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχέδιο εμπνευσμένο από το παραδοσιακό κινέζικο λιοντάρι

Ο σχεδιασμός του Souo S2000 διαφέρει αρκετά από αυτόν της Goldwing της Honda με τις έντονες γωνίες, αποκτά μία πιο retro εμφάνιση η οποία όπως λέει η εταιρεία αντλεί έμπνευση από το παραδοσιακό κινέζικο λιοντάρι που βρίσκουμε πολλές φορές σε έργα τέχνης προηγούμενων αιώνων. Αυτό διαφαίνεται ξεκάθαρα από τους εμπρός προβολείς του που μοιάζουν με τα μάτια του λιονταριού, ενώ μία δεύτερη ματιά στον πίνακα οργάνων μας αποκαλύπτει πως στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα ραδιόφωνο με stereo ηχεία και bluetooth, θερμαινόμενα γκριπς και σέλα (αναβάτη-συνεπιβάτη), ένα ηλεκτρονικά ενεργοποιούμενο χειρόφρενο, αυτορυθμιζόμενοι προβολείς και το πιο σημαντικό ίσως, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Στα χειριστήρια υπάρχει ένα pad με βελάκια στο αριστερό μέρος του τιμονιού, για την πλοήγηση στο μενού που εμφανίζεται στην τεράστια TFT οθόνη, όπως επίσης και βελάκια για την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, την ένταση των ηχείων, ένα μπουτόν για φωνητικές εντολές αλλά και ένα λεβιεδάκι για την χρήση της όπισθεν.
 

Πλήρως ή ημι-αυτόματο κιβώτιο & τελική 240χλμ/ω

Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού υπάρχει επίσης ένα μοχλός που ελέγχεται με τον δείκτη για τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα ταχυτήτων στο ημι-αυτόματο κιβώτιο, ενώ ένα μπουτόν στη δεξιά μεριά σου δίνει την επιλογή να ενεργοποιήσεις την πλήρως αυτόματη λειτουργία του. Στα δεξιά υπάρχει επίσης το κουμπί για το cruise control. Ουσιαστικά ένας ιδιοκτήτης Goldwing δεν θα δυσκολευτεί να χειριστεί τις λειτουργίες της Souo, καθώς τα κουμπιά της βρίσκονται σε αντίστοιχα σημεία. Στο ταμπλό βρίσκουμε την ένδειξη των στροφών του κινητήρα με το κόκκινο να αρχίζει μόλις στις 6.000 σαλ υποδεικνύοντας ότι ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί με επίκεντρο την ροπή στα χαμηλά, ενώ η τελική σταματάει στα 240χλμ/ω στο κοντέρ. Το λογότυπο του 4G στο ταμπλό φανερώνει ότι η οθόνη θα έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας στο διαδίκτυο ακόμα και χωρίς την σύνδεση κινητού τηλεφώνου, ενώ δεν υπάρχει κάποια ένδειξη εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας με Adaptive Cruise Control. Υπάρχει πάντως σίγουρα ένα σύστημα προειδοποίησης τυφλής γωνίας, όπως φαίνεται από τα προειδοποιητικά φώτα στους καθρέπτες. Φυσικά το οκτακύλινδρο Boxer, Souo, αποτελεί το πρώτο από τα πολλά μοντέλα της GWM αφού η εταιρεία έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον. Επόμενο μοντέλο της θα είναι πιθανότατα ένα μεγάλο cruiser με τον ίδιο κινητήρα, σαν το rune της honda (που αποτελούσε έργο τέχνης αλλά δυστυχώς δεν απόλαυσε μεγάλη ζήτηση και είναι πλέον σπάνιο αφού δεν παράχθηκε σε πολλές μονάδες). Η γκάμα της εταιρείας θα αποκτήσει στο μέλλον πιθανά και μοτοσυκλέτες μικρότερου κυβισμού, που θα έχουν απήχηση σε ένα πιο ευρύ κοινό για ευνόητους λόγους (πόσες Rocket III και R18 βλέπετε στον δρόμο, αυτά τα κυβικά είναι πολλά για τον μέσο αναβάτη).