Ο προβολέας LED κάνει αισθητή την παρουσία του στο κέντρο. Τα φλας και τα φώτα θέσης είναι επίσης τεχνολογίας LED και έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά της μπροστινής ποδιάς, τονίζοντας τα άκρα της και δημ

Ο προβολέας LED κάνει αισθητή την παρουσία του στο κέντρο. Τα φλας και τα φώτα θέσης είναι επίσης τεχνολογίας LED και έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά της μπροστινής ποδιάς, τονίζοντας τα άκρα της και δημιουργώντας μία φωτεινή «υπογραφή» που κάνει το νέο Beverly άμεσα αναγνωρίσιμο.

Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

  • Ο προβολέας LED κάνει αισθητή την παρουσία του στο κέντρο. Τα φλας και τα φώτα θέσης είναι επίσης τεχνολογίας LED και έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά της μπροστινής ποδιάς, τονίζοντας τα άκρα της και δημ
  • Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.
  • Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής

Στο τομέα της εμφάνισης το Beverly 400 βγαίνει στην «απλή» έκδοση με χρωματισμούς σε μπλε, λευκό και γκρίζο και στην έκδοση «S», όπως της δοκιμής μας, με ματ αποχρώσεις του ασήμι, του μαύρου και του γυαλιστερού πορτοκαλί. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο scooter του δίνουν μια δυναμική και μυώδη εικόνα με έντονες γραμμές, χωρίς όμως να μην μπορεί κάποιος να αντιληφθεί από την αρχή ότι πρόκειται για Piaggio Beverly. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε τον ολοκαίνουργιο LED προβολέα που κάνει εκπληκτικά τη δουλειά του, μιας και φωτίζει ιδιαίτερα δυνατά και σε καλή απόσταση χωρίς να σου αφήνει τυφλά σημεία. Στη μπροστινή ποδιά συναντάμε το νέο κατακόρυφο στοιχείο με άνοιγμα σχήματος V, την κυψελοειδή γρίλια και τα σχήματος μπούμερανγκ LED φλας που διαμορφώνουν την «φωτεινή υπογραφή» του Beverly. Στο πίσω μέρος νέο είναι το φωτιστικό σώμα τύπου LED με την πινακίδα να έχει κατέβει στο ύψος του τροχού και το σύστημα εξάτμισης να καταλήγει σε 2 τελικά που φέρνει μια εσάνς μοτοσυκλέτας. Οι τροχοί, η σέλα και το καπάκι της εξάτμισης έχουν ξανασχεδιαστεί για να ταιριάζουν στο σπορτίφ σύνολο. Όπως και στον 300αρι αδερφό, έτσι και εδώ η Piaggio έχει καταφέρει να κρατήσει την ποιότητα του μοντέλου ψηλά, με τα υλικά και τη συναρμολόγηση των κομματιών να είναι ιταλικής φινέτσας και επιπέδου.


Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Το πίσω φανάρι είναι διπλό, με νέα σχεδιαστική ταυτότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Piaggio Beverly 400 S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση- εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας