H ιταλική εταιρία έχοντας στο μυαλό της τον μεγάλο ανταγωνισμό ισχύος και τις προδιαγραφές του Euro 5 πήρε τον αξιόπιστο 350αρη κινητήρα από το προηγούμενο Beverly και τον εξέλιξε ολοκληρωτικά!
To διπλής απόληξης τελικό του 400 το διαφοροποιεί από το μοντέλο των 300 κυβικών.
Με 399 κυβικά πλέον ο High Performance Engine περνάει στο πίσω τροχό 35,4 ίππους στις 7.500 στροφές με τη ροπή να είναι στα 3,8 kgm στις 5.500 στροφές, αύξηση 15% και 30% αντίστοιχα σε σχέση με τον αρχικό 350αρι κινητήρα. Οι αλλαγές που έγιναν πολλές και εκτενής, με το μοτέρ πλέον να έχει φαρδύτερο πιστόνι και μακρύτερη μπιέλα με στόχο την μείωση των κραδασμών και την πιο άνετη λειτουργία του στις υψηλότερες ταχύτητες. Την πρώτη του εμφάνιση στο μοντέλο της Piaggio έκανε και μια νέα τεχνολογική πατέντα της, το PCV (Positive Crankcase Vemtilation). Ουσιαστικά πρόκειται για δυο ειδικά σχεδιασμένες «λεπίδες» στο εσωτερικό του στροφαλοθαλάμου που μειώνει τις απώλειες άντλησης και βοηθά στη κυκλοφορία του λιπαντικού με συνέπεια αύξηση της ισχύς. Ανασχεδιασμένοι είναι οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, με νέο χρονισμό στις βαλβίδες ενώ το μπεκ του ψεκασμού υψηλής πίεσης μαζί με το μπουζί ιριδίου και τον επανασχεδιασμένο θάλαμο καύση συμβάλουν στην καλύτερη καύση.
Ο κινητήρας ελέγχεται από τον τελευταίας γενιάς εγκέφαλο MIUG4 της Magneti Marelli ενώ διαθέτει και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR, χρήσιμο για τους δρόμους-γυαλί της χώρας μας. Για να περνάει όλη η δύναμη σωστά και ομαλά στο πίσω τροχό η Piaggio εξέλιξε τη CVT μετάδοση με νέα σχεδίαση και μεγαλύτερο ανεμιστήρα για τη ψύξη του ιμάντα. Η συνολική βελτίωση του κινητήρα είχε θετικό αντίκτυπο και στην κατανάλωση του αφού σε μια μεικτή διαδρομή κάψαμε 4,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Αύξησε την ισχύ του Piaggio Beverly 400 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.