Με το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού αντιληφθήκαμε τη δύναμη και το ροπάτο χαρακτήρα του Beverly 400S. Τα σχεδόν 35 άλογα του είναι πάντα έτοιμα να κινήσουν γρήγορα το scooter και θα κάνουν την προσπέραση παιχνιδάκι, χωρίς να το ενδιαφέρει αν έχετε πίσω συνεπιβάτη. Ο κινητήρας λατρεύει να δουλεύει στις μεσαίες και ψηλές στροφές όπου η απόδοση του κορυφώνεται και μπορεί να απλώσει γραμμικά κι αδιάκοπα την ισχύ του.
Στην πόλη η αυξημένη ροπή του κινητήρα είναι ατού για την ευελιξία.
Σε εκκινήσεις, ειδικά σε περίπτωση που έχει απενεργοποιημένο το ASR, η γρήγορη εμπλοκή της μετάδοσης θα δώσει στον αναβάτη ένα δυνατό ξεκίνημα θυμίζοντας μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα χωρίς όμως τους άχαρους κραδασμούς. Η αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή του Beverly φαίνεται καθαρά και στις μετρήσεις του με τα πρώτα 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, το 0-100 σε 9,8 δευτερόλεπτα και να χρειάζεται μόλις 6,9 δευτερόλεπτα σε ρεπρίζ για να φτάσει από 50 στα 100 χλμ/ώρα. Το μεταξόνιο των 1540 χιλιοστών, οι μεγάλοι τροχοί και το στιβαρό πλαίσιο είναι συνδυασμός που κερδίζει και θα προσφέρει στον αναβάτη την αίσθηση της σιγουριάς και της σταθερότητας ακόμα και σε τριψήφια νούμερα, χωρίς να μειώνει όμως την ευελιξία του.
Το «συμπυκνωμένο» Sport-GT θα βολευτεί και θα δείξει τις αρετές του καλύτερα σε ανοιχτούς δρόμους με την κατανάλωση να είναι χαμηλότερη σε σχέση με την κίνηση μέσα στη πόλη όπου θα ανταπεξέλθει σε ικανοποιητικό βαθμό χάρη στην άμεση απόκριση του και στο πλεόνασμα ροπής που έχει. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή ανεξαρτήτου της διαδρομής που θα ακολουθήσει ο αναβάτης κάτι που χαρακτηρίζει τον ιταλικό οίκο. Το Beverly 400S μπορεί να κινηθεί για αρκετή ώρα με το κοντέρ του να δείχνει πάνω από 120 χιλιόμετρα χωρίς να κουράζει τον αναβάτη από τον αέρα χάρη στη ζελατίνα αλλά και στο σωστό σχεδιασμό για εκτροπή του αέρα γύρω από το scooter. Τις ζεστές μέρες και μετά από αρκετά χιλιόμετρα παρατηρήσαμε ότι από τα τελικά της εξάτμιση «έβγαινε» αρκετή ζέστη σχεδόν αφόρητη για το συνεπιβάτη, ειδικά σε στάση. Αν και το θεωρούμε μια κακή συγκυρία λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας εκείνη τη μέρα, ίσως με ένα θερμομονωτικό υλικό να λυθεί το θέμα ενώ αρκετά μεγάλη θερμοκρασία παρατηρείται και στο χώρο κάτω από τη σέλα μετά από συνεχόμενη οδήγηση.
Ο σπορ χαρακτήρας του scooter φαίνεται και στις γρήγορες στροφές όπου χάρη στην σταθερότητα και το σωστό ζύγισμα εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη του, δίνοντας του μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Η σέλα προσφέρει το κατάλληλο grip ακόμα και όταν ο αναβάτης κινείται σε touring ρυθμούς χωρίς να τον προβληματίζει ούτε σε «πλαγιασμένες» στροφές. Οι βελτιωμένες αναρτήσεις επωφελούν το Beverly400 σε άνεση και θα απορροφήσουν άνετα σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του δρόμου. Τα φρένα, από την άλλη μεριά, στο θέμα της αίσθησης δεν έχουν βελτιωθεί ιδιαίτερα και θα χρειαστεί και δεύτερο δάχτυλο στη μανέτα για καταλάβει ο αναβάτης ότι η δύναμη τους είναι υπεραρκετή για όλες τις περιστάσεις. Το σύστημα ABS δουλεύει διακριτικότατα και άψογα αφού δεν θα παραβεί χωρίς σοβαρό λόγο και αιτία. Στις δοκιμές μας το Beverly χρειάστηκε μόλις 44 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χιλιόμετρα, φοβερά καλό νούμερο για την κατηγορία του. Τα φωτιστικά σώματα θα δώσουν όλη την απαραίτητη ορατότητα στον αναβάτη ακόμα και σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν άλλες πηγές φωτός εκτός από του scooter.