Το Beverly 400 s διαθέτει μπροστά τον μεγαλύτερο δίσκο στη κατηγορία του 300 χιλιοστών και πίσω 240 χιλιοστών που συνεργάζονται με το  νέο  ABS 10.0 της Bosch. Οι αναρτήσεις είναι ένα καινούργιο σετ τ

Το Beverly 400 s διαθέτει μπροστά τον μεγαλύτερο δίσκο στη κατηγορία του 300 χιλιοστών και πίσω 240 χιλιοστών που συνεργάζονται με το νέο ABS 10.0 της Bosch. Οι αναρτήσεις είναι ένα καινούργιο σετ της Showa με πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών μπροστά και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων πίσω.

    Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα

    Η Piaggio προχώρησε σε εξέλιξη του ήδη υπάρχοντος διπλού περιμετρικού πλαισίου από ατσάλι, με κατασκευή που συνδυάζει σωλήνες και πρεσαριστά κομμάτια και έχτισε εκεί το νέο Beverly. Στις αναρτήσεις έχουμε ένα καινούργιο σετ της Showa με πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών μπροστά και δυο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση 5 θέσεων πίσω. Ξέροντας τα συστατικά για ένα πετυχημένο σύστημα πέδησης, οι Ιταλοί τοποθέτησαν στο μπροστινό τροχό ένα δίσκο 300 χιλιοστών, ο μεγαλύτερος στη κατηγορία και στο πίσω ένα 240 χιλιοστών που συνεργάζονται με τον τελευταίας γενιάς ABS 10.0 της Bosch.  Οι ζάντες μπορεί μεν να είναι ανασχεδιασμένες αλλά οι διαστάσεις έχουν παραμείνει ίδιες, στις 16 ίντσες μπροστά και στις 14 ίντσες πίσω, με τη διαφορά στο 400αρι από τον μικρό του αδερφό να είναι το μεγαλύτερο πέλμα και το προφίλ του ελαστικού κατά 10 χιλιοστά.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Piaggio Beverly 400 S - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση- εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας