Στο εσωτερικό της ποδιάς βρίσκονται 2 ντουλαπάκια για αποθήκευση μικροαντικειμένων, με το δεξί να ενσωματώνει USB θύρα φόρτισης. Δεν είναι μεγάλα σε βάθος, ενώ η απουσία κλειδώματος στερεί τη δυνατότητα μόνιμης αποθήκευσης πολύτιμων αντικειμένων.
προσφέρει περίσσεια άνεση ως οφείλει ένα maxiscooter. Η θέση οδήγησης σημαδεύει την φιλικότητα και αφήνει τηνεπιλογή στον αναβάτη για μια πιο όρθια στάση, αν και τα πλαστικά καλύμματα τουκινητήρα δεν αφήνουν χώρο για τελείως κάθετη θέση ή για μια πιο ξαπλωτήτουριστική θέση, με απλωμένα τα πόδια. Το κεντρικό τούνελ δεν εμποδίζει τηνεύκολη πρόσβαση ακόμα και σε μέτρια αναστήματα, αφού η σέλα απέχει ΅ΆμόλιςΆΆ795 χιλιοστά από το έδαφος. Το αφρώδες υλικό της σε κρατάει ξεκούραστο σεμακρινές διαδρομές, ενώ το ενδιάμεσο μαξιλαράκι στήριξης είναι σωτήριο για τηνμέση. Αντίστοιχα άνετο και μεγάλο είναι και το τμήμα που έχει προβλεφθεί γιατον συνεπιβάτη.
Ο εξοπλισμός του TLσυμβαδίζει με τα πρότυπα τηςκατηγορίας και είναι υπερπλήρης. Ο πολύ-λειτουργικός κεντρικός διακόπτηςδιαθέτει πόρπη κλειδώματος για εξτρά ασφάλεια. Από εκεί ο αναβάτης έχειπρόσβαση στο ρεζερβουάρ των 12,5 λίτρων, αλλά και στον φωτιζόμενο αποθηκευτικόχώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος ή 2μικρότερα τύπου jet. Δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς είναι έτοιμα ναυποδεχθούν επιπλέον μικροαντικείμενα άμεσης πρόσβασης ενώ στο δεξί υπάρχειδιαθέσιμη θύρα USB γιαφόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Αν και πάλι όλα τα παραπάνω δεν σας αρκούν, τότεοι δύο κρυφές εγκοπές στο πίσω μέρος δίνουν τη δυνατότητα τοποθέτησης TopBox από τα γνήσια αξεσουάρτης Sym. Στη θέση του πίνακα οργάνων βρίσκουμε μια κεντρικά τοποθετημένηέγχρωμη οθόνη 4,5 ιντσών ρυθμιζόμενο dimmer φωτεινότητας, που εμφανίζει όλεςτις απαραίτητες πληροφορίες. Ξεχωρίζει για την ευκρίνεια της και την δυνατότηταδιαφορετικών τύπων απεικόνισης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Δυστυχώς,η απουσία συνδεσιμότητας περιορίζει το εύρος επιλογών του αναβάτη συγκριτικά μεάλλα μοντέλα που διαθέτουν connectivity. Μια ψηφιακή οθόνη επιμέρους ενδείξεωνστα δεξιά και ένα πάνελ προειδοποιητικώνλυχνιών στα αριστερά, πλαισιώνουν τον πίνακα οργάνων.
Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5
Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του.
Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.
Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!
Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5
Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του. Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.
Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!