Ένα ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης έχει αναλάβει την στρεπτική ακαμψία του συνόλου και στην πράξη τα πηγαίνει περίφημα, αφού διαχειρίζεται άνετα τις δυνάμεις που του εξασκούνται χωρίς να μεταφέρει βαριά αίσθηση στον αναβάτη. Παράλληλα, οι επιλογές στα περιφερειακά εξαρτήματα αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του TL. Έτσι, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ αερίου-λαδιού με μοχλικό και με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε όποια θέση επιθυμείς και όχι σε προκαθορισμένα κλικ που συνήθως συναντάμε σε άλλα μοντέλα.
Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες με τους δίσκους των 275 χιλιοστών μπροστά και η μονοπίστονη δαγκάνα με τον ίδιας διαμέτρου δίσκο πίσω, αποτελούν το αχώριστο ζεύγος συνεργασίας του συστήματος πέδησης. Τα σωληνάκια υψηλής προσφέρουν μεγαλύτερη πίεση στο κύκλωμα και συνεισφέρουν σε δυνατές επιβραδύνσεις και αντοχή στα συνεχόμενα άσε-πατά στις μανέτες των φρένων. Τέλος, το ανεξάρτητο σύστημα ABS της Continental προσθέτει ασφάλεια κατά την διαδικασία πέδησης σε όλες τις συνθήκες.
Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5
Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του.
Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.
Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!
Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5
Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του. Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.
Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!