Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκώνουν με δύναμη του δίσκους των 275 χιλιοστών σε κάθε πάτημα του φρένου. Το ανεστραμμένο πιρούνι συμβάλει τα μέγιστα στην εξαιρετική συμπεριφορά του TL στο δρόμο. Το πίσ

Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκώνουν με δύναμη του δίσκους των 275 χιλιοστών σε κάθε πάτημα του φρένου. Το ανεστραμμένο πιρούνι συμβάλει τα μέγιστα στην εξαιρετική συμπεριφορά του TL στο δρόμο. Το πίσω ABS είναι ευαίσθητο σε λειτουργία και κάνει συχνά την εμφάνιση του.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Ένα ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης έχει αναλάβει την στρεπτική ακαμψία του συνόλου και στην πράξη τα πηγαίνει περίφημα, αφού διαχειρίζεται άνετα τις δυνάμεις που του εξασκούνται χωρίς να μεταφέρει βαριά αίσθηση στον αναβάτη. Παράλληλα, οι επιλογές στα περιφερειακά εξαρτήματα αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του TL. Έτσι, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ αερίου-λαδιού με μοχλικό και με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε όποια θέση επιθυμείς και όχι σε προκαθορισμένα κλικ που συνήθως συναντάμε σε άλλα μοντέλα. 


    Οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες με τους δίσκους των 275 χιλιοστών μπροστά και η μονοπίστονη δαγκάνα με τον ίδιας διαμέτρου δίσκο πίσω, αποτελούν το αχώριστο ζεύγος συνεργασίας του συστήματος πέδησης. Τα σωληνάκια υψηλής προσφέρουν μεγαλύτερη πίεση στο κύκλωμα και συνεισφέρουν σε δυνατές επιβραδύνσεις και αντοχή στα συνεχόμενα άσε-πατά στις μανέτες των φρένων. Τέλος, το ανεξάρτητο σύστημα ABS της Continental προσθέτει ασφάλεια κατά την διαδικασία πέδησης σε όλες τις συνθήκες. 

    Kοινοποίησε το »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • BMW

      Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5

        14
    • motorman

      Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του. Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.

        9
    • toc

      Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!

        24