Η άφιξη του νέου scooter της Sym, σηματοδοτεί την τεχνολογική εξέλιξη της εταιρίας. Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε δικύλινδρο κινητήρα σε οποιοδήποτε μοντέλο της εταιρίας, όπως άλλωστε φανερώνει και το αρκτικόλεξο TL, από το Twin in Line, στην ονομασία του. Το 8βάλβιδο υδρόψυκτο μοτέρ έχει χωρητικότητα 465 κυβικών εκατοστών και η απόδοση του ανέρχεται στους 41 ίππους στις 6.750 σ.α.λ με μέγιστη ροπή 4,3 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Η αποδοτικότερη ροή του αέρα έως και 7% επετεύχθη με την μετακόμιση στο φιλτροκούτι σε ψηλότερη θέση. Η Sym φρόντισε για την ομαλή λειτουργία του κινητήρα τοποθετώντας ένα τρίτο πιστόνι στο εσωτερικό του, το οποίο δεν παράγει έργο αλλά λειτουργεί αντισταθμιστικά εξισορροπώντας δυνάμεις, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο αντικραδασμική λειτουργία. Μια άλλη καινοτομία αφορά το σύστημα μετάδοσης, εκεί όπου η Sym αντικατέστησε τους παραδοσιακούς ιμάντες με αλυσίδα, με τα ανάλογα οφέλη σε κόστος συντήρησης και απόδοση. Η μέση τιμή των 4,4 λίτρων καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι απόλυτα αποδεκτή κατανάλωση για τους σκοπούς που θέλει να εξυπηρετήσει το TL, ενώ δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 5,2 λ/100 χιλιόμετρα ακόμα και σε αδιάκοπο κυνηγητό με το γκάζι. Αύξησε την ισχύ του SYM Masxym TL με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5
Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του.
Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.
Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!
Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5
Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του. Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.
Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!