Στο δρόμο

Στο δρόμο

  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η εκκίνηση δίνεται με πάτημα σε μίζα και μια-όποια από τις δύο σε βολεύει- μανέτα και η εξάτμιση αρχίζει να παράγει ένα μπάσο εύηχο γουργουρητό που σου υπενθυμίζει την δικύλινδρη καταγωγή του TL. Δεν χρειάζεσαι παρά ελάχιστα λεπτά για να καταλάβεις την άψογη ποιότητα κύλισης του νέου μοντέλου. Σε αυτό βοηθάει τα μάλα και η άνετη θέση οδήγησης που σε προδιαθέτει να γράψεις ακούραστα χιλιόμετρα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Ο κινητήρας βασίζεται στην φιλικότητα και αποδίδει την ισχύ του χωρίς ξεσπάσματα. Η λειτουργία του είναι πολύ γραμμική χωρίς ωστόσο να στερείται δύναμης. Έχεις παντού διαθέσιμη ισχύ για επιταχύνσεις ή προσπεράσεις. Χαρακτηρίζεται επίσης από απουσία κραδασμών, χάρη στον αντικραδασμικό άξονα που διαθέτει. Η μετάδοση είναι πραγματικά βελούδινη και σε ακολουθεί από τις μικρές αστικές ταχύτητες έως και τις μεγάλες ταχύτητες σε αυτοκινητόδρομο.Από

Kοινοποίησε το »

στάση και για τα πρώτα 30 χιλιόμετρα, το TL είναιείναι ρυθμισμένο για ομαλές εκκινήσεις κάτι που διευκολύνει πολύ όταν χρειαστείνα επιχειρήσεις ελιγμούς με μικρές ταχύτητες ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένααυτοκίνητα, αλλά επισκιάζει και την έλλειψη traction controlΑπό εκεί και πάνω αρπάζει άμεσα και επιταχύνει αβίαστα μέχρι τα 140, ενώ συνεχίζει με μειωμένο ρυθμό, μέχρι την τελική των 160+ χλμ. / ώρα. 

Μέσα στην πόλη το TL θα συμπεριφερθεί σαν το σπίτι του. Θα πεταχτεί πρώτο στο φανάρι και θα αποφύγει με ευκολία τις κακοτοπιές στις δαιδαλώδεις αστικές συνθήκες. Πολύ πρακτικό σε συχνές στάσεις είναι το σταντ που λειτουργεί και σαν χειρόφρενο όταν είναι ανοικτό. Η διάμετρος των τροχών 15 ιντσών, η κατανομή βάρους 50-50 μεταξύ των δύο τροχών και ο συνδυασμός κοντού μεταξονίου με μακρύ ψαλίδι κάνουν θαύματα. Θέτουν τις βάσεις τόσο για σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, όσο και για ευελιξία στις αλλαγές κατευθύνσεων και θυμίζουν χαρακτηριστικά sport μοτοσυκλετών. Το στιβαρό πλαίσιο και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις σε γεμίζουν με εμπιστοσύνη, αφού μεταφέρουν με σαφήνεια οτιδήποτε γίνεται στο οδόστρωμα, ενώ υπακούουν με ευλάβεια όλες τις εντολές του αναβάτη. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και το πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, συνθέτουν ένα δεμένο σύνολο που δεν κουράζει σε λακκούβες και κακοτεχνίες του δρόμου και προσφέρει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Έτσι επισκιάζεται η έλλειψη traction control που πλέον συναντάμε και σε μικρότερου κυβισμού scooter. 

Τα φρένα είναι προοδευτικά σε αίσθηση και έχουν πολλή δύναμη. Αυτό το καταλαβαίνεις σε τυχόν φρενάρισμα πανικού, όπου οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες κάνουν αρκετά καλή δουλειά και επιβραδύνουν άμεσα το TL. Μοναδικό μειονέκτημα το πίσω ευαίσθητο ABS που κάνει συχνά την εμφάνιση του. Το TL είναι maxi scooter και συνεπώς εξυπηρετεί εκτός από σπορ, πρακτικούς και τουριστικούς σκοπούς. Έτσι στον ανοιχτό δρόμο πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άψογη προστασία από τον αέρα από την ρυθμιζόμενη με χρήση εργαλείων ζελατίνα δύο θέσεων και ξεκούραστες μέσες ωριαίες ταχύτητες των 120-140 χλμ./ώρα, μετατρέπουν το TL σε εκδρομικό μέσο μεταφοράς.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

  • BMW

    Φοβερό το μηχανάκι, ωραίο στήσιμο και καλή ποιότητα κατασκευής. Η κατανάλωση όμως δεν είναι με τίποτα αυτή που λέει το test. Μια ματιά στην ομάδα που έχουν maxsym TL club Hellas, θα διαπιστώσετε από όλους τους χρήστες ότι η κατανάλωση μερικές φορές φτάνει και το 6.5 με χαμηλότερο το 5.2...Μέσος όρος πάνω από 5.5

      14
  • motorman

    Επιτέλους και ένα σκούτερ που απολαμβάνεις την οδήγηση. Εξαιρετικό σε όλα του αξίζει και το τελευταίο ευρώ που κοστίζει. Το μόνο που μένει είναι ν' αποδείξει την αξιοπιστία του. Κάτοχος εδώ και λίγο καιρό πολύ ευχαριστημένος.

      9
  • toc

    Πολύ καλό και σε τιμή και σε όλα για αυτά που προσφέρει !! Δηλαδή όλα όσα προσφέρουν όλα τα υπόλοιπα που είναι πολύ ακριβότερα της ίδιας κατηγορίας !!!

      24