Κάποια στιγμή όλοι μας αναγκαζόμαστε να ασχοληθούμε με το φιλοσοφικό ερώτημα της βελτίωσης της μοτοσικλέτας μας, μιας και εκ των πραγμάτων τα αναλώσιμα χρήζουν αντικατάστασης. Εκεί, λοιπόν, τίθεται το δίλημμα της αγοράς ανταλλακτικών που θα ανεβάσουν την απόδοση της μοτοσικλέτας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των επιδόσεων.
Μία μοτοσικλέτα, που κυκλοφορεί στους δύσκολους ελληνικούς δρόμους, απαιτεί και σωστή συντήρηση, αν θέλουμε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ασφαλείας του κατασκευαστή και κυρίως να ανταποκρίνεται στις δικές μας απαιτήσεις και προσδοκίες. Εκείνο που δεν μας έχει απασχολήσει μέχρι τώρα είναι τι να επιλέξουμε στην περίπτωση που επιθυμούμε να αναβαθμίσουμε τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της. Και σαν λειτουργικά χαρακτηριστικά εννοούμε τα φρένα, τα ελαστικά, τις αναρτήσεις, τα φώτα, το τιμόνι, τη μετάδοση, τις εξατμίσεις ή ακόμα και τα γκριπ. Δε θα αναφερθούμε σε θέματα βελτιώσεων του κινητήρα (τουλάχιστον σε αυτή την φάση), μιας και θεωρούμε πως πρώτα ο αναβάτης πρέπει να ξεκινήσει με το σωστό στήσιμο και μετά με οτιδήποτε άλλο. Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις επιλογές μας στην εκάστοτε περίπτωση.