Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας
  • Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας

Royal Enfield HNTR 350: Από τις πιο δυνατές επιλογές της κατηγορίας

- Αεροελαιόψυκτος κινητήρας με κατανάλωση 3λτ/100χλμ.
- Modern classic με LCD οθόνη & αναλογικό ταχύμετρο.
- Φρένο πανικού από τα 100χλμ στα 0 σε 48 μέτρα.
- Ανοίγοντας νέους ορίζοντες με 4.450 ευρώ.

Αεροελαιόψυκτος κινητήρας με κατανάλωση 3λτ/100χλμ

Με το που γυρνάς το κλειδί και περιστρέφεις το μαγικό κουμπί της μίζας, η Royal Enfield HNTR 350 , γουργουρίζει σε μονοκύλινδρους ήχους, με τον 2-βάλβιδο, αεροελαιόψυκτο  κινητήρα των 349κ.εκ αποδίδοντας 20 ίππους στις 6.100σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 27Nm στις 4.000 στροφές ανά λεπτό. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού αποδίδοντας χωρίς κενά σε όλο το φάσμα των στροφών. Τα αυτιά σου γεμίζουν ευχάριστες μελωδίες μεταλλικών κρούσεων, βγαίνοντας από το σύστημα εξαγωγής της εξάτμισης, με διάταξη 1-1-1. Η περιστροφή του δεξί γκρίπ γίνεται με γενναιότητα, επιτυγχάνοντας στις μετρήσεις των 0-100 χιλιομέτρων την ώρα σε 15,4 δευτερόλεπτα, των 0-50 σε 3,2 δευτερόλεπτα και οι ρεπρίζ των 60 χιλιομέτρων έως τα 100 να έρχονται σε 10,2 δευτερόλεπτα. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν ευχάριστα, γρήγορα και κινείσαι με 123 χιλιόμετρα την ώρα χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, συμβάλλοντας και σε αυτό ο αντικραδασμικός άξονας που φέρει. Η μεικτή κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 3,0 λίτρα τα 100χλμ, διανύοντας με ένα γέμισμα κοντά στα 400 χιλιόμετρα, με το 13 λίτρων ρεζερβουάρ.

Modern classic με LCD οθόνη & αναλογικό ταχύμετρο

Αποπνέοντας μια δόση από άλλη δεκαετία, οι γραμμές των modern classic μοντέλων με τον κλασικό, στρόγγυλο, προβολέα αλογόνου, τα πορτοκαλί φλας, τις λαστιχένιες φυσούνες στα μπροστινά καλάμια, η ενιαία σέλα συναντάει το ρεζερβουάρ, σχηματίζοντας ένα αερόστατο. Τα γραφικά που είναι τοποθετημένα στα πλαϊνά της σημεία, υποδηλώνουν τον χαρακτήρα της HNTR 350. Το κλασσικό ύφος που έχει το εκμοντερνισμένο όργανο, φέρει μία μικρή LCD οθόνη, απεικονίζοντας στάθμη καυσίμου, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων, μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Ακριβώς από κάτω συναντάμε τις ενδεικτικές λυχνίες της νεκράς ταχύτητας, τσεκ κινητήρα, ABS και μπαταρίας, ενώ το πάνελ συμπληρώνεται από ένα αναλογικό ταχύμετρο. Οι διακόπτες των χειριστηρίων παρέχουν καλή εργονομική διάταξη, αφήνοντας μαλακή αίσθηση στους χειρισμούς τους και συναντώντας στην αριστερή μανέτα, κάτω από τον ρεγουλατόρο της ντίζας του συμπλέκτη, μία θύρα USB.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Φρένο πανικού από τα 100χλμ στα 0 σε 48 μέτρα

Ως άλλοτε μικρός «Γολιάθ», πετάγεται στην εκκίνηση μπροστά από άλλα οχήματα, καθώς η ροπή έρχεται από τις χαμηλές στροφές και κορυφώνεται στις υψηλές. Η HNTR 350 ελίσσεται με μεγάλη ευκολία στους ρυθμούς της πόλης, μιας και το μικρό μέγεθος της, βοηθάει σε αυτό. Η απόσταση από το οδόστρωμα έως τη σέλα είναι στα 790 χιλιοστά, το μεταξόνιο στα 1.370χλστ και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 150,5 χιλιοστά. Η κύλιση που μας μεταφέρουν στα γκρίπ οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο των 17 ιντσών μπροστά, με διαστάσεις 110/70 και πίσω ο τροχός των 15 ιντσών με διάσταση 140/70, φιλτράρουν τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων πολύ καλά  λόγω μεγάλου προφίλ. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 χιλιοστών με διαδρομή 130χλστ και πίσω δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ως προς τη προφόρτιση ελατηρίου, με διαδρομή 102 χιλιοστά. Ως γνωστόν, τα ξαφνικά φρένα, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στους οδηγούς δίκυκλων, για αυτό και είναι εξοπλισμένο με δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, αποφεύγοντας ανεπιθύμητες καταστάσεις. Την έγκαιρη ακινητοποίηση αναλαμβάνει ένας δίσκος των 300 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και πίσω μία μονοπίστονη δαγκάνα με έναν δίσκο των 270 χιλιοστών. Το συνολικό βάρος της HNTR 350 που φέρει στους ώμους του το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς, είναι τα 181 κιλά (πλήρες υγρών). Σε φρένα πανικού είδαμε ότι ακινητοποιείται σε 42,12 μέτρα από τα 100 χιλιόμετρα στα 0.

Ανοίγοντας νέους ορίζοντες με 4.450 ευρώ

Η Royal Enfield πιστή στην παράδοσή να δημιουργεί ιδιαίτερες κλασσικές μοτοσικλέτες, για άλλη μια φορά συνθέτει έναν καμβά αισθήσεων και οδηγικής απόλαυσης, με την Hunter 350. Η ρετρό σχεδίασή της θα προσεγγίσει τον κάθε αναβάτη που θα θελήσει να μετακινηθεί με στυλ, χωρίς να κοιτάει επιδόσεις και ακριβά περιφερειακά.  Η ποιότητα κύλισης της είναι παιχνιδιάρα, μιας και το πιο κοντό μεταξόνιο που έχει από τα άλλα μοντέλα, Meteor και Classic, προσφέρει γρηγορότερη γεωμετρία σε συνεχόμενες εναλλαγές κατεύθυνσης. Γενικά, το κέντρο βάρους της βρίσκεται χαμηλά, θέτοντας την φιλική σε όσους σκέφτονται να εισέλθουν στον κόσμο της μοτοσικλέτας. Ο πολύ καλός κινητήρας αποδίδει από χαμηλά, με δυνατότητα να κινείσαι με μία σχέση πάνω στο 5-τάχυτο κιβώτιο. Η άνετη σέλα που έχει, απαρτίζεται από αρκετό αφρώδες υλικό, λειτουργώντας ως θετικός  παράγοντας, κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα πάνω της. Κλείνοντας , το στρόγγυλο πίσω φωτιστικό σώμα, συμπληρώνει τον ξεχωριστό χαρακτήρα που της δίνουν οι όμορφες βαφές διχρωμίες του μεταλλικού ρεζερβουάρ, φέροντας το όνομα της εταιρείας στα πλαϊνά του.   

Η τιμή της είναι στα 4.450 ευρώ.